GOSC.PL |
publikacja 21.06.2016 08:34
Konserwatywne tygodniki opinii mają się lepiej, ale "Polityka" również. "Newsweek" gorzej.
Józef Wolny /Foto Gość
„Gość Niedzielny” pozostaje liderem sprzedaży na rynku tygodników opinii. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl., nasz tygodnik w kwietniu rozszedł się średnio w liczbie 134 370 egz. W stosunku do kwietnia ubiegłego roku oznacza to spadek o 2,24 proc.
Na drugim miejscu znalazła się „Polityka”, uzyskując 8,91 proc. wzrostu w stosunku do wyników z 2015 roku (średnia sprzedaż: 129 298 egz.).
Trzecie miejsce zajął „Newsweek”, z wynikiem 108 679 egz. Oznacza to spadek o 4,18 proc.
Czwarte miejsce przypadło tygodnikowi „W Sieci”, który poprawił wynik o 1,34 proc., uzyskując sprzedaż na poziomie 71 736 egz.
Piątą lokatę zajął tygodnik „Do Rzeczy”, po wzroście aż o 20,24 proc., sprzedając się w liczbie 58 805 egz.
Szóste miejsce przypadło „Gazecie Polskiej” (37 321 egz., spadek o 3,24 proc.).
Potężny spadek sprzedaży odnotował tygodnik „Wprost”, który po stracie aż 34,71 proc. (24 079 egz.) zajął siódme miejsce.