„Gość Niedzielny” najlepiej się sprzedaje

ps/jad

publikacja 21.02.2011 15:58

„GN” został po raz pierwszy najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii za cały rok

„Gość Niedzielny” najlepiej się sprzedaje Gość Niedzielny Jan Drzymała

 

„GN” został po raz pierwszy najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii za cały rok – wynika z najnowszych danych opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy. „Gość Niedzielny” na przestrzeni 2010 roku sprzedawał średnio 143 204 egz. tygodniowo. To o 5 proc. więcej niż w ubiegłym roku. Kolejne miejsca w zestawieniu: „Polityka” - dotychczasowy lider – sprzedawała 143 089 egz. (o 1 proc. mniej niż w 2009), „Newsweek” – 119 935 (więcej o 12 proc.), „Wprost” – 102 987 egz. (więcej o 4 proc.). Na piątym miejscu „Gazeta Polska”, ze sprzedażą na poziomie 51 011 egz. zanotowała najwyższy, bo ponad 103 proc. wzrost w stosunku do minionego roku. Dalej „Przekrój” - 46 623 egz. (mniej o 11%). „Przewodnik Katolicki” w 2010 roku sprzedawał 27 563 egz. (mniej o 2 proc.)., a „Tygodnik Powszechny” 22 201 egz. (więcej o 0,2 proc.).

Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZKDP, dlatego nie został ujęty w powyższym zestawieniu.

Wszystkim naszym Czytelnikom dziękujemy.

Dane ZKDP (grudzień 2010, rozpowszechnianie płatne razem).