• Gość
    01.06.2017 01:16
    lewacki bełkot
  • JAWA25
    01.06.2017 10:53
    jaka jest różnica między zamykać "w całości" i "częściowo" ? http://www.citizengo.org/pl/71061-sa-takie-chwile-w-dziejach-narodow-i-panstw-gdy-jasno-widac-ze-calej-zbiorowosci-wspolnoty
  • Gość
    03.06.2017 21:22
    ciekawe czemu mój komentarz został usunięty, nie był obraźliwy dla nikogo. jeszcze raz może bez opisów: ŻADNYCH korytarzy "humanitarnych". komu zależy żeby zniszczyć Polskę.
  • Gość
    04.06.2017 14:08
    http://niezalezna.pl/99956-arabska-telewizja-podala-informacje-o-zamachu-w-londynie-reakcja-widzow-przeraza
  • Gość
    04.06.2017 14:10
    nie dla relokacji, nie dla korytarzy, i natychmiast zamknąć granice. tylko ślepy nie widzi że to wojna. a pan redaktor niech zacznie pisać bajki dla dzieci, przynajmniej nie będzie szkodliwie.
  • Gość
    04.06.2017 21:33
    Ale przecież ci uchodźcy i tak by nie zostali w Polsce, tylko uciekliby do Europy Zachodniej. W przypadku Polski lepiej jest pomagać na miejscu
  • Gość
    05.06.2017 11:42
    Czytając , w 90 % jednakowo brzmiące, komentarze na polskich portalach internetowych , mam wrażenie, że polscy politycy w celu zyskania poklasku elektoratu, otworzyli puszkę Pandory . Obudzono demony , które trudno już będzie z powrotem zamknąć w butelce. Polski Kościół też będzie musiał się z nimi zmierzyć, bo panujący obecnie społeczny klimat , jest bardzo odległy od ducha Ewangelii .
  • Gość
    07.06.2017 08:57
    i jeszcze dodam, bo "nosi" mnie po tym artykule w Gościu, http://niezalezna.pl/100106-imigranci-u-bram-ta-ksiazka-otwiera-oczy, cyt:"Ks. prof. Waldemar Cisło, przewodzący polskiej sekcji światowej organizacji Pomoc Kościołowi w Potrzebie, kreśli genezę dzisiejszej hekatomby chrześcijan, stan faktyczny i środki ratunkowe. Sam wielokrotnie był w Syrii, Iraku czy innych krajach Bliskiego Wschodu i widział, jak sytuacja wygląda w krajach terroru muzułmańskiego. I przestrzega, żeby tych osób nie wpuszczać do Europy:Najbardziej efektywna jest pomoc udzielana na miejscu. Ci, których było stać na wyłożenie 10 tys. dolarów za miejsce na pontonie dawno już z Syrii i Iraku wyjechali. Pozostali na miejscu najbardziej bezbronni – kobiety, dzieci i starcy. Spotkałem ich, gdy odwiedzałem kościoły w Damaszku. Mężczyzn tam nie było - mówi autor książki „Imigranci u bram”.".
  • Gość
    07.06.2017 09:29
    NIE DLA KORYTARZY HUMANITARNYCH. W całości popieram list Pani Poseł Prof. Pawłowicz do Premier Pani Beaty Szydło. Hitler też chciał korytarza , Polska odmawiała i wywołał II wojnę światową. Korytarze humanitarne, wizy humanitarne na rok - a Polacy nie mają dostępu do lekarza, czekają latami na rehabilitację. Episkopat musi respektować wolę Suwerena a on nie chce w Polsce muzułmanów !
  • Verra
    07.06.2017 11:45
    Bulwersują mnie tego typu artykuły. Przykład Łotwy czy Estonii nie jest żadnym przykładem, bowiem ataki terrorystyczne robi się głównie tam, gdzie nasycenie społeczeństwa muzułmańskim elementem jest wystarczające, aby dosyć sprawnie przeprowadzić tego typu akcje. Tymczasem przyjęcie jakiejkolwiek "kwoty" imigrantów GWARANTUJE to, że islam zacznie się umacniać w danym kraju z roku na rok (trzeba pamiętam o prawie do łączenia rodzin i wysokim wskaźniku dzietności), więc ww. kraje przejdą do stanu jaki mamy we Francji czy Anglii za kilka-kilkanaście lat. Czy to jest pocieszające? Optymistyczne? Pytam się, jak bardzo trzeba być bezmyślnym, krótkowzrocznym (albo zdrajcą?), aby nadal namawiac kogokolwiek na sprowadzanie tak niebezpiecznego elementu do krajów, które oni de facto nienawidzą. Od dawna mam przekonanie, że nie mozliwe jest, aby rządzący w UE byli tak ślepi, a więc pozostaje tylko jedna odpowiedź - komuś bardzo na tym zależy. Jest to zaplanowana akcja mająca na celu zniszczenie naszej kultury, cywilizacji chrześcijańskiej, aby zapanowała jedna globalna religia i jeden globalny rząd. Narzędziem do osiągnięcia tego celu ma być destabilizacja i demoralizacja społeczeństw za pomocą islamu... Co dalej, nie wiem. Ale jedno jest pewne, NIE MA MOWY, aby w naszym kraju powstały jakieś korytarze humanitarne, bo nie ma i nie będzie na to przyzwolenia społecznego, a rząd MA SPEŁNIAĆ wolę społeczeństwa! Będziemy miłosierni, jesli zapewnimy kobietom i dzieciom w tamtych krajach opiekę ICH mężczyzn - mężów, synów, ojców, których nie będziemy przyjmowac w naszych krajach europejskich, aby żyli tu w znudzeniu i bezczynności, pobierając socjal, a zostawiając jednocześnie na pastwę żeńską częśc rodziny. ONI TAM mają walczyć o swoje. To jest nasze miłosierdzie - inne "miłosierdzie" będzie grzechem głupoty i bezmyślności, szkodliwej i niebezpiecznej.
  • Nie!!_Zdrajca
    08.06.2017 18:57
    Odnosząc się do wpisu Verry - nie jestem zdrajcą a żyję dzięki temu, że w 1940 muzułmanin (w Kazachstanie) pomógł mojej Rodzinie przetrwać najgorsze chwile. I potem też Kazachowie (nie wiem czy muzułmanie, ale wiem, że obecnie 70% Kazachów to muzułmanie) pomagali. Różnie. Przez 6 lat i tak do powrotu do Polski. Dzięki temu przeżyła moja Mama i urodziłam się ja. W czasie II wojny polskie dzieci były ratowane przez ludzi o różnej narodowości i wyznaniu. Do Iranu, do Nowej Zelandii, do Indii - O! do tych okropnych niechrześcijan, do Afryki. Chodziło o to, żeby ratować życie i nikt nikogo nie pytał o wyznanie. Wie Pani Verro? - trudno jest walczyć o SWOJE bez dachu nad głową, wody i żywności. Środków do życia i w czasie okrutnej wojny. Nie, nie jestem za masowym sprowadzaniem uchodźców. Jestem za ratowaniem dzieci i ich matek. I za tym, aby wreszcie zacząć się zastanawiać JAK!! to zrobić a nie uporczywym odmawianiem pomocy. Jakieś to bardzo mało chrześcijańskie mi się zdaje.......taki upór
  • Gość
    30.06.2017 08:49
    Znowu ta nachalna propaganda! Ileż można! Do redakcji - a może tylko do niektórych jej członkow, jak Dziedzina i Łoziński - jak widać nie trafiają żadne argumenty.
  • PTaraski
    30.06.2017 09:28
    A na zdjęciu oczywiście dzieci, zamiast młodych byków, których wśród "uchodźców" jest ogromna większość. Dziećmi łatwiej chwycić czytelnika za serducho, bo młode i agresywne byki raczej tego nie zrobią.
    • Gość
      30.06.2017 10:34
      Ilekroć widzę zdjęcia tych dzieci zaraz w pamięci pojawia mi się obraz dzieci rozjechanych ciężarówką w Nicei czy tej 8 letniej dziewczynki rozszarpanej wybuchem bomby w Manchesterze.
  • Gość
    30.06.2017 09:32
    Ci którzy chcą pomóc tym najsłabszym, którzy nie mieli pieniędzy by uciekać http://pkwp.org/ POMOC KOŚCIOŁOWI W POTRZEBIE
  • Gość
    30.06.2017 12:03
    Dlaczego mamy w tej kwestii słuchać polskich biskupów a nie biskupa z Aleppo? Nie wie biedak co gada?
  • Gość
    30.06.2017 14:17
    Zgadza się. Problem nie z tymi uchodzcami którzy idą tylko z potomka. Pytanie : dlaczego naszym potomnym mamy robić problem?
  • GośćB
    30.06.2017 14:54
    To już jest przegięcie; w ciągu kilku dni zmasowany atak artykułów o korytarzach i uchodźcach. Co się tu dzieje tak naprawdę? stajecie się podobni do deona, tylko że oni są znani od dawna z lewackich poglądów bliskich GW. Miałam nadzieję, że gość.pl jest choć trochę bardziej wiarygodny i służy Polsce i katolikom, ale widzę, że się pomyliłam. Pewnie czas pożegnać się z papierowymGościem.
  • Gość
    30.06.2017 15:00
    Biedne uchodzce przelezli z afganistanu az do australii przez cwierc azji....caly Pakistan, Indie, Bangladesz, Malezje,Indonezje...gdzie wszedzie tylko wojna terror i gwalt i....niemal wszedzie bracia i siostry w wierze...ale nikt im nie pomogl......jeszcze tylko morze i wymarzona Australia ...biale kobiety, bogactwo...raj na ziemi.
  • Gość
    30.06.2017 18:12
    Pomoc uchodźcom to nasz obowiązek jako katolików i wstyd temu zaprzeczać. Pomoc imigrantom nie i to trzeba jasno powiedzieć.
  • Gość
    30.06.2017 19:15
    Jednak to prawda, że GN to taka GW wśród tzw katolickich mediow.
  • Gość
    01.07.2017 02:18
    Ja kompletnie nie pojmuję idei tych korytarzy! Już sama nazwa jest zakłamana - korytarz to miejsce, które służy do przejścia dokądś - jaki jest ostateczny cel tych migrantów, których mamy przyjmować przez te korytarze? Czy ich celem ma być ostatecznie osiedlenie się w Polsce? Dlaczego? Przecież Polska jest krajem skrajnie im odległym kulturowo - religijnie, językowo, społecznie. Pod każdym względem. Jak będą się tu integrować ludzie, z których większość (jak donoszą niemieckie media) nie zna żadnego europejskiego języka, bardzo często nie potrafi czytać i pisać lub zakończyła edukację na trzyklasowej szkole podstawowej? Ile lat będzie trwała ich integracja, by - choćby w minimalnym stopniu - zdołali utrzymać się samodzielnie, stać się rzeczywistymi uczestnikami życia społecznego? Damy im mieszkania i zasiłek w wysokości pensji na całe życie? Jak będą się czuli w tej sytuacji polscy bezrobotni, renciści, matki samotnie wychowujące dzieci, rodzice niepełnosprawnych czekających na pomoc medyczną, na lokale na parterze? Kogo wyrzucimy z kolejki po mieszkanie socjalne? Kogo pozbawimy zasiłku? Sfinansują to parafianie? Jak długo? A ilu uchodźców przyjmą najpierw biskupi - mają obszerne i dość luksusowe pałace? Może też sfinansują utrzymanie uchodźców z pensji swoich i proboszczowskich - większość z nich ma przecież dochody przekraczające średnią krajową, nie to co większość ich owieczek. Jakoś nie słychać takich propozycji. Biskup Nycz chce przyjmować uchodźców? Proszę, już dziś jest taka możliwość. Zgodnie z prawem UE można się starać o wizę dla obywatela spoza UE tylko trzeba najpierw zagwarantować, że się tej osobie sfinansuje pełne utrzymanie na czas pobytu. Zobowiązanie podpisuje się przed notariuszem, odpowiada się własnym majątkiem. Najłatwiej jest pomagać nawołując, by inni wykazali się miłosierdziem...
  • Gość
    01.07.2017 10:27
    Korytarzy humanitarnych też nie popieram bo są wątpliwe czy uchodżca wyjedzie do swojego kraju po wojnie.Biskupi i proboszczowie niech sobie na własne konto zapraszają rodziny ale niech na nas nie liczą.
  • Gość
    01.07.2017 12:06
    Na zdjęciu, jak to w prasie, są oczywiście dzieci, a nie młode byki. Uczciwość nakazuje pokazywać rzeczywistość taką, jaka jest. A statystyki mówią, że młodych byków jest ogromna większość. Jednak dzieci chwytają za serducho, a młode byki wręcz przeciwnie.
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
25 26 27 28 29 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
14°C Czwartek
dzień
14°C Czwartek
wieczór
12°C Piątek
noc
9°C Piątek
rano
wiecej »