Po akcji skierowanej do przyszłych emerytów związkowcy zaczynają zabiegać o młodzież - ujawnia "Rzeczpospolita".
Po akcji protestacyjnej w obronie obecnego wieku emerytalnego związkowcy z NSZZ "Solidarność" po wakacjach chcą ruszyć z kampanią społeczną skierowaną przeciwko tzw. umowom śmieciowym.
"Myślimy o dużej kampanii skierowanej do ludzi młodych, między 25. a 35. rokiem życia, bo to oni najczęściej pracują na tego rodzaju kontraktach" - mówi Marek Lewandowski, rzecznik "Solidarności".
Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Rzeczpospolita", będą to spoty reklamowe w telewizji i duże koncerty plenerowe, a artyści o problemach rynku pracy będą mówić ze sceny.
Występujący zrobią to tym chętniej, bo mają rządowi za złe wprowadzenie od stycznia zeszłego roku 23-proc. stawki VAT na imprezy muzyczne dla firm i koncerty. W efekcie nastąpił wyraźny spadek liczby organizowanych eventów oraz kwot, które otrzymują artyści.
Premier Sunak był przerażony tym, co działo się do tej pory.
Premier Sunak był przerażony tym, co działo się do tej pory.