Reklamy, które pojawiają się w trakcie serwisu informacyjnego w TV Puls, są legalne - uznała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.
„Puls Raport” wystartował 28 października. I od razu pojawiły się zarzuty, że łamie ustawę o radiofonii i telewizji, która zakazuje przerywania reklamami serwisów informacyjnych. KRRiT uznała jednak, że części, między którymi ukazują się reklamy, stanowią odrębne audycje. Podobnie tłumaczyli to szefowie Pulsu. W odróżnieniu od innych programów pasma „Puls Raportu” - newsy, pogoda i sport są dzielone reklamami bez umieszczania po każdej z części napisów końcowych.
Rozmowa jest swego rodzaju mini „raportem o stanie wiary” Polaków.
Nasz udział w konferencji pokojowej ws. Ukrainy byłby trudny przy obecnych ustaleniach
Serbskie władze powołały grupę roboczą przygotowującą projekt "pokojowego rozwiązania" państwa