Telewizja Puls nie złamała przepisów

Reklamy, które pojawiają się w trakcie serwisu informacyjnego w TV Puls, są legalne - uznała Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji.

„Puls Raport” wystartował 28 października. I od razu pojawiły się zarzuty, że łamie ustawę o radiofonii i telewizji, która zakazuje przerywania reklamami serwisów informacyjnych. KRRiT uznała jednak, że części, między którymi ukazują się reklamy, stanowią odrębne audycje. Podobnie tłumaczyli to szefowie Pulsu. W odróżnieniu od innych programów pasma „Puls Raportu” - newsy, pogoda i sport są dzielone reklamami bez umieszczania po każdej z części napisów końcowych.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
23°C Sobota
wieczór
18°C Niedziela
noc
14°C Niedziela
rano
18°C Niedziela
dzień
wiecej »