Turlanie z meczu Brazylia-Serbia szybko stało się hitem internetu.
Neymar w meczu z Serbią po raz kolejny prezentował swoje aktorskie zdolności, by dodać dramaturgii prozaicznym wydarzeniom na boisku i zachęcić w ten sposób sędziego, by pokazał kartkę rywalowi. Brazylijczyk nie tylko upadł, ale wielokrotnie przeturlał się po boisku:
joshyinho
Neymar dive vs Serbia (27.06.2018) WC Group Stage
Upadek Neymara szybko stał się hitem w sieci, a motyw ten postanowiła wykorzystać w celach marketingowych sieć fast-foodów KFC. Bohater reklamy - piłkarz - upada w czasie meczu, zaczyna turlać się jak słynny Brazylijczyk, nie pozwala jednak zabrać się na noszach z boiska. Zresztą zobacz sam:
LeHuffPost
Les roulades de Neymar ont inspiré une pub KFC
Premier Sunak był przerażony tym, co działo się do tej pory.
Premier Sunak był przerażony tym, co działo się do tej pory.