Tygodniki lewicowe i prawicowe na ogół mocno w dół. "Gość" radzi sobie najlepiej

Rok 2017 jest trudny dla polskich tygodników opinii. Najlepiej pod względem sprzedaży radzi sobie "Gość Niedzielny" - wynika z najnowszych danych, dotyczących pierwszych trzech kwartałów. Statystyki Związku Kontroli Dystrybucji Prasy podał branżowy serwis wirtualnemedia.pl.

Na pierwszym miejscu rankingu od lat znajduje się „Gość Niedzielny” z średnią sprzedażą ogółem na poziomie 124 014 egz. To o 5,19 proc. mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Jeszcze więcej tracą główni konkurenci. Druga „Polityka” zanotowała średnią sprzedaż 111 401 egz. (minus 6,91 proc.), a trzeci „Newsweek Polska” - 99 016 egz. przy spadku o 12,33 proc. Kolejne są „Sieci” (64 496 egz., minus 10,95 proc.) i „Do Rzeczy”, którego sprzedaż spadła aż o 20,48 proc. do poziomu 43 239 egz. Dalej - "Gazeta Polska" (34895 egz., minus 2,42 proc.), „Fakty i Mity” (26 466 egz.) i „Tygodnik Powszechny”, który jako jedyny może się pochwalić wzrostem o 12,84 proc. do poziomu 23 413 egz. Rekordowy spadek odnotował „Wprost” (19 227 egz., minus 23,32 proc.). Ostatnie miejsce w zestawieniu przypadło "Przeglądowi" (16 389 egz., minus 2,2 proc.).

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
10°C Piątek
dzień
10°C Piątek
wieczór
8°C Sobota
noc
5°C Sobota
rano
wiecej »