Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Średnie ceny podstawowych produktów spożywczych wzrosły w kwietniu o 6,2 proc. w porównaniu do ubiegłego roku - wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy autorstwa ASM Sales Force Agency.
W marcu br. w sklepach było drożej średnio o proc. 15 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów.
Niemal 87 proc. Polaków korzysta z internetu, a 71 proc. robi to codziennie - wynika z badania "Bezpieczni na e-zakupach 2022". Jednocześnie ok. 50 proc. z nich weryfikuje sklep internetowy pod względem wiarygodności, a 15 proc. e nie zastanawiają się nad kwestią bezpieczeństwa podczas e-zakupów.
31 proc. Polaków padło ofiarą oszustwa internetowego bądź dotknęło ono bliską im osobę; najczęściej oszukiwane były osoby między trzydziestym a czterdziestym rokiem życia - wynika z badania "Polaków Portfel Własny: Bezpieczeństwo na e-zakupach 2022".
Ponad 60 proc. badanych Polaków wykazuje objawy depresji. Jednak osoby po 56 roku życia mają w sobie więcej energii życiowej, niż dwudziestolatki - wynika z najnowszego badania.
W styczniu br. w sklepach było drożej średnio o blisko 18 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowała każda z 12 analizowanych kategorii produktów.
Ponad 45 proc. Polaków otrzymała w ostatnich sześciu miesiącach podejrzaną wiadomość SMS lub e-mail z prośbą o udostępnienie danych osobowych - wynika z badania Krajowego Rejestru Długów i serwisu ChronPESEL.pl. Dodano, że 17 proc. badanych deklaruje, że na pewno potrafi rozpoznać e-oszusta.
Co czwarty dorosły Polak jest skłonny wyjechać w ferie zimowe kamperem - wynika z badania sondażowego przeprowadzonego przez pracownie Maison&Partners dla platformy Campiri.pl. Na zimowy karawaning jeszcze chętniej zdecydowałyby się rodziny z dziećmi i osoby w wieku 35-44 lat.
Ofiarą wycieku danych padło blisko 1,3 mln Polaków podczas e-zakupów - wynika z badania dot. rzetelności sklepów internetowych. Ok. 760 tys. konsumentów zapytano podczas składania zamówienia w e-sklepie o PESEL, który nie jest niezbędny przy tego typu transakcjach.
63 proc. badanych Polaków deklaruje, że pracuje 7-8 godzin dziennie. Natomiast 21 proc. respondentów zajmuje się pracą dłużej, nawet 10 godzin dziennie - wynika z badania wykonanego dla platformy ePsycholodzy.pl.