Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
"Muzyka rozwija - kup dziecku instrument" - pod takim hasłem minister kultury Bogdan Zdrojewski zainaugurował w piątek w Warszawie kampanię społeczną mającą na celu uświadomienie dorosłym znaczenie edukacji muzycznej dzieci w ich rozwoju.
Brak komunikacji z otoczeniem to największy problem osób z autyzmem. 1 listopada w ramach akcji "Przerwa w komunikacji" będzie można się przekonać o tym, jak to jest, gdy nie mamy kontaktu ze światem, dezaktywując na 24 godziny swoje profile na portalach społecznościowych.
II linia metra, Most Północny, nowe przedszkola i żłobki, modernizacja szpitali, ścieżki rowerowe, więcej bezpłatnego internetu - obiecała w niedzielę warszawiakom Hanna Gronkiewicz-Waltz, jeśli ponownie wybiorą ją na prezydenta miasta.
Co sześć sekund na świecie z głodu umiera jedno dziecko - alarmuje Polska Akcja Humanitarna, organizując nową kampanię "Świat bez głodu". 16 października obchodzony jest Światowy Dzień Żywności.
Większość rodziców wie, jak rozmawiać z dziećmi i jak reagować na ich kłopoty, jednak w obliczu konkretnych sytuacji często brakuje im pomysłów na dobre, pomocne zachowania - wynika z badania zrealizowanego w ramach kampanii "Mądrzy Rodzice".
Ruszyła druga edycja kampanii Państwowej Inspekcji Pracy oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, mająca zwrócić uwagę na koszty wypadków przy pracy.
Stołeczna policja rozpoczyna we wtorek kolejną kampanię edukacyjną, która ma ostrzegać starszych ludzi przed oszustwami metodą "na wnuczka". Według policji, to jeden z najpopularniejszych sposobów na wyłudzenie często znacznych kwot pieniędzy.
Moje biuro poselskie ani sztab wyborczy nie mają nic wspólnego z kolportowaniem jakichkolwiek cukierków - powiedział w czwartek PAP poseł PO i kandydat tej partii na prezydenta Zabrza Mirosław Sekuła.
Drastyczne plakaty z postaciami maltretowanych kobiet zawisły w Zachodniopomorskiem. Są częścią kampanii "Nie stań się towarem i nie daj się sprzedać", którą rozpoczęła policja - poinformowano we wtorek na konferencji w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Szczecinie.
Ponad ćwierć miliona ulotek, setki reklam w radiu, telewizji, prasie i internecie oraz dodatkowe tablice informacyjne na przystankach - to najważniejsze elementy ruszającej w Katowicach kampanii, przybliżającej planowane zmiany organizacji ruchu w centrum miasta.