Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Rusza 12. edycja ekologicznej kampanii Fundacji Na Rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek Po Napojach Recal "Czyste Plaże". W tym roku zaangażowało się w nią osiem nadmorskich gmin i Słowiński Park Narodowy.
Epidemia HIV/AIDS nie zna granic i ciągle jest groźna, ale każdy może pomóc w walce z nią, nawet jeśli bezpośrednio ten problem go nie dotyczy - przekonywali eksperci podczas poniedziałkowej debaty w Warszawie.
Wystudiowana poza, oficjalny półuśmieszek, policzki "rumiane jak jabłuszko", żadnych zmarszczek, w koszuli z krawatem lub z odpiętym górnym guzikiem - kto to? Polityk na billboardzie. Eksperci przewidują, że billboardy i w tej kampanii będą do siebie podobne.
373 tony aluminiowych puszek po napojach dostarczono do punktów skupu podczas zakończonej właśnie 12. edycji ekologicznej kampanii Fundacji Na Rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek Po Napojach Recal "Czyste Plaże".
Kampanię społeczną "Wykreśl 212 kk" - na rzecz zniesienia odpowiedzialności karnej za zniesławienie - rozpoczną 5 września: Helsińska Fundacja Praw Człowieka, Izba Wydawców Prasy oraz Stowarzyszenie Gazet Lokalnych. "Chcemy znieść karę więzienia za słowa" - mówią organizatorzy akcji.
O ochronę środowiska ekologicznego poprzez zmianę świadomości i codziennych nawyków apeluje międzynarodowa organizacja ekologiczna WWF w ogólnopolskiej kampanii "SOS dla świata".
Blisko 700 dzieci w Warszawie czeka na opiekę zastępczą. W całej Polsce jest ich około 10 tysięcy - poinformowano na konferencji inaugurującej kampanię "Miłość nie cukierki", która rozpoczęła się w piątek w Warszawie.
Konkurujący w wyborach wkroczyli na ostatnią prostą kampanii. Premier Donald Tusk odwiedzi jeszcze m.in. Śląsk. Prezes PiS Jarosław Kaczyński wybierze się "pociągiem do wolności" do Gdańska, SLD m.in. zaprezentuje nowy spot, liderzy PSL będą wśród wyborców w terenie, a PJN szykuje niespodzianki.
Ponad 80 mln zł na kampanię wydadzą w sumie komitety wyborcze, które zarejestrowały listy kandydatów w całym kraju. Najwięcej pieniędzy na przekonywanie wyborców przeznaczyła PO - ok. 29 mln zł.
W Polsce obecnie na cukrzycę choruje ponad 2 mln osób, z czego ok. 25 proc. to osoby nieświadome swojej choroby - wynika z danych resortu zdrowia, który przygotował kampanię edukacyjną na temat cukrzycy.