Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Zwykle to, co nam daje duży druk, zaraz zabiera ten mały - ironizuje "Gazeta Wyborcza".
Nieetyczna, wprowadzająca odbiorców w błąd - tak Komisja Etyki Reklamy oceniła reklamę loterii "Pusty sms", która przekonuje, że jeden darmowy sms wystarczy, by mieć szansę na wygraną nawet pół miliona zł. Tę i podobne loterie wziął też pod lupę UOKiK.
Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Jan Dworak wezwał Radio Maryja do zaprzestania emisji ukrytych reklam - poinformowała w środę rzeczniczka rady Katarzyna Twardowska. Radio Maryja nie może tego robić, bo ma status nadawcy społecznego.
Wojciech Cejrowski, Doda i Janusz Palikot uważani są przez Polaków za marki najjaśniej świecące, a do tego lubiane i pełne dynamizmu, donosi "Puls Biznesu" w oparciu o najnowsze badanie marek celebrytów, autorstwa BAV Consulting.
Tanie linie lotnicze Ryanair zamieściły w piątek całostronicową reklamę w lewicowym dzienniku "The Guardian", w której posługują się wizerunkiem Benedykta XVI, odbywającego wizytę w Wielkiej Brytanii.
PKP S.A. chcą uporządkować reklamy na dworcach. Krokiem w tę stronę ma być rozwiązanie umowy z firmą reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, która przez ostatnie kilka lat miała wyłączność na rozstawianie nośników na terenach kolejowych.
500 zł grzywny wymierzył Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej Michałowi P., który umieścił reklamy kandydata na prezydenta Bronisława Komorowskiego bez wymaganego prawem oznaczenia, od kogo pochodzą - dowiedziała się w środę PAP w sądzie. Sztab kandydata nie przyznał się do banerów.
Przedsiębiorcy z Wisły w Beskidach - po raz pierwszy w ten sposób w Polsce - będą się wspólnie promować używając hasła "Made in Wisła" - poinformował szef wiślańskiego stowarzyszenia przyjaciół miasta Wisła "Imko Wisełka" Paweł Brągiel.
Zakaz reklamy żywności w mediach, których widownię przynajmniej w połowie stanowią dzieci oraz ograniczenia w treści reklam żywności skierowanych do dzieci przewiduje kodeks, który wprowadziła Polska Federacja Producentów Żywności (PFPŻ).
Reklamy w radiu i telewizji nie mogą być głośniejsze niż poprzedzające je programy. Od poniedziałku nadawcy będą z tego rozliczani przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Jeśli reklamy będą zbyt głośne, nadawcom dotkną kary finansowe.