Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
W brytyjskiej telewizji ma być wkrótce pokazywany spot, informujący o możliwościach przeprowadzenia aborcji. Film ma "złamać tabu", jak powiedział w czwartek przedstawiciel niekomercyjnej organizacji medycznej, która chce w ten sposób reklamować swoją ofertę.
Rafał Betlejewski, twórca ogólnopolskiej akcji "Tęsknię za Tobą, Żydzie", billboardowej akcji powstańczej "A ja, czy poszedłbym?" oraz spektaklu "Mleko" otrzymał nagrodę za łamanie stereotypów w reklamie.
W Irlandii rusza kampania reklamowa praktyk religijnych. Na 2 tygodnie w Dublinie zawisną plakaty informujące o pozytywnych efektach praktykowania religii.
Komenda Główna Policji skierowała do prokuratury Warszawa-Mokotów zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez właścicieli pisma skateboardowego, w którym zamieszczono reklamę przedstawiającą mężczyznę celującego w głowę klęczącego policjanta.
Pełnomocniczka rządu ds. równego traktowania Elżbieta Radziszewska zamierza walczyć ze stereotypami w reklamach. Dlatego postanowiła nagradzać reklamy, które przełamują stereotypy - zarówno te dotyczące płci, jak i pochodzenia czy niepełnosprawności.
Członkowie rządu i stowarzyszenia prorodzinne protestują przeciw rozpoczętej w tym tygodniu we Francji skandalizującej kampanii antynikotynowej. Plakaty porównują palenie do przymusowego stosunku seksualnego.
„Reklama to najgorsza dyktatura jaka pojawiła się na ziemi” - powiedział kiedyś były dyrektor generalny włoskiej telewizji publicznej RAI Ettore Bernabei. Opinię tę podtrzymuje w wywiadzie dla dzisiejszego wydania „L'Osservatore Romano”, który dotyczy przede wszystkim obecnej jego działalności w charakterze producenta filmów telewizyjnych.
W przerwie finału futbolu amerykańskiego Super Bowl, który odbędzie się 7 lutego widzowie przed telewizorami po raz pierwszy w historii tego wydarzenia zobaczą reklamę antyaborcyjną.
43 proc. Polaków w wieku 15 lat i więcej przyznaje, że gdy tylko w telewizji pojawia się blok reklamowy, zazwyczaj sprawdza, co jest w tym czasie emitowane na innych kanałach - wynika z sondażu Ipsos. Badani deklarują, że powodem takiej reakcji jest ogólny poziom reklam w polskiej telewizji, które ich nudzą lub irytują.
Kościół katolicki w USA rozpoczął kampanię reklamową w telewizji nawołującą swoich niegdysiejszych wiernych do powrotu - informuje polonijny portal FaktyChicago.com