Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Hanna Gronkiewicz-Waltz zapowiedziała, że miasto uporządkuje sprawę reklam wskazując miejsca, w których szpecą krajobraz. W pierwszej kolejności ratusz zwróci uwagę na reklamy wielkoformatowe oraz te ustawione przy drogach dojazdowych do stolicy.
W niedzielę zacznie obowiązywać ustawa krajobrazowa, która ma pomóc samorządom w uporządkowaniu m.in. obecności reklam w przestrzeni publicznej oraz pozwolić zadbać o ład przestrzenny i ochronę krajobrazu.
Po tym, co zaprezentowali na FB administratorzy odpowiedzialni za profil jednej z polskich wódek, powraca pytanie, czy aby całkowity zakaz reklamowania alkoholu nie jest dobrym pomysłem.
Producent wódki użył do swojej reklamy zdjęcia zabitego przez ZOMO w sierpniu '82.
Autorka słynnej reklamy wódki wykorzystującej fotografię z tragicznych wydarzeń lubińskich otrzymała zarzuty prokuratorskie.
Naukowcy z UE zaapelowali do Komisji Europejskiej o surowsze przepisy ograniczające reklamy alkoholu m.in. w telewizji oraz w serwisach internetowych. Nowe regulacje miałyby być wprowadzone w ramach prac KE nad aktualizacją przepisów dyrektywy audiowizualnej.
Główny inspektor farmaceutyczny nakazał zaprzestanie emisji spotu telewizyjnego zachęcającego do szczepień przeciw pneumokokom. Zdaniem GIF w rzeczywistości jest to reklama szczepionki Prevenar 13, a spot nieodpowiednio przedstawia wskazania co do stosowania leku i powoduje lęk.
W ramach zadośćuczynienia wadowicka firma wpłaciła pół miliona złotych na "Zbiórkę dla Powstańców", organizowaną przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.
Według sędziów grzywna za „obrazę moralności publicznej” naruszyła prawo firmy do swobody wypowiedzi.
Stowarzyszenie "Twoja Sprawa" pozywa firmę Waterius za reklamę napoju energetycznego wykorzystującą wizerunek kobiety i hasło "Ona już wie, co za chwilę będzie miała w ustach". W styczniu Komisja Etyki Reklamy oceniła, że ta reklama narusza dobre obyczaje i uprzedmiotawia kobiety.