Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Upomnienie i wniosek o naganę dla AWR "Wprost" - to efekty kontroli Związku Kontroli Dystrybucji Prasy dotyczącej nakładu i dystrybucji tygodnika. Kontrola potwierdziła zarzuty konkurentów o podawanie nierzetelnych danych na temat sprzedaży egzemplarzowej.
Chociaż część tygodników opinii w kwietniu br. odnotowało znaczący spadek sprzedaży, to „Gość Niedzielny” idzie w górę.
"Polityka" opublikowała dane sprzedaży tygodników za wrzesień. Wybiórczo. Pominęła lidera, którym jest "Gość Niedzielny". Można odnieść wrażenie, że twórcy i wydawcy "Polityki" widzą tylko na jedno oko. Lewe.
„Gość Niedzielny” był w styczniu najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Silne spadki zanotowały tygodniki prawicowe. Sporo stracił także „Newsweek Polska” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Zdecydowanym liderem sprzedaży wśród ogólnopolskich dzienników jest „Fakt”, ale i jego wyniki są słabsze niż przed rokiem - wynika z najnowszych, tj. lutowych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opublikowanych przez branżowy portal wirtualnemedia.pl.
W lutym 2014 roku „Gość Niedzielny” był liderem sprzedaży wśród tygodników opinii.
Na rynku tygodników opinii sporo spadków i jeden duży wzrost – za Durczoka.
Liderem segmentu tygodników opinii pozostaje niezmiennie "Gość Niedzielny" - podają Wirtualne Media.
„Gość Niedzielny” nadal zajmuje pierwsze miejsce w rankingu sprzedaży polskich tygodników opinii. Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za sierpień br. podał branżowy serwis wirtualnemedia.pl.
Większość tygodników opinii odnotowuje spadki sprzedaży - niektóre bardzo poważne.