Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Sieci handlowe chcą przebudowywać wielkie sklepy w galerie handlowe, a na osiedlach tworzyć setki małych placówek - zapowiada "Dziennik Gazeta Prawna".
O 5 proc. wzrośnie w tym roku nasza produkcja sprzętu gospodarstwa domowego. Wytworzymy i wyślemy w świat 15,5 mln pralek, zmywarek, suszarek, lodówek i kuchenek. Wyprzedziliśmy już Niemców, teraz pokonamy Włochów - odnotowuje "Dziennik Gazeta Prawna".
W Polsce ok. 2 tysiące sklepów korzysta z aromamarketingu, tj. marketingu zapachowego. Najczęściej wykorzystywane są zapachy na bazie kwiatu herbaty - poinformował przedstawiciel jednej z firm marketingowych podczas Kongresu Dyrektorów Marketingu w Sopocie.
Na zakupach w internecie przeciętny polski konsument oszczędza średnio 15 proc. ceny, wynika z raportu "Polska internetowa", przygotowanego przez Boston Consulting Group, na który powołuje się "Dziennik Gazeta Prawna".
Koncern Microsoft jest bliski porozumienia w sprawie zakupu firmy Skype Technologies SA, lidera w telefonii internetowej, za 7-8 miliardów dolarów - poinformował we wtorek na swojej stronie internetowej "Wall Street Journal".
Krakowska prokuratura odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie znieważania narodu polskiego i nawoływania do nienawiści w książce "Złote żniwa". Uznała, że nie można mówić o popełnieniu przestępstwa - poinformowała PAP prok. Bogusława Marcinkowska.
Najpóźniej za dwa miesiące ruszyć ma nabór wniosków od samorządów na budowę lub odbudowę rynków sprzedaży bezpośredniej. Program ma zachęcić rolników do przetwarzania swojej produkcji oraz jej sprzedaży na lokalnych targowiskach.
Amerykański sąd powołując się na przepisy antymonopolowe odrzucił porozumienie między Google a wydawcami książek, dzięki której w internecie mogłoby się pojawić miliony publikacji, a firma zarabiałaby, kontrolując największą cyfrową bibliotekę na świecie.
W ub.r. eksport słodyczy z Polski wzrósł w porównaniu z 2009 r. o 20 proc. do ponad 818 mln euro. O tyle samo zwiększył się ich import - do prawie 393 mln euro. Dodatnie saldo w handlu zagranicznym za 2010 r. to 425 mln euro - poinformowała FAPA.
Słowa takie jak "doskonałe", "królewskie", "luksusowe" i "wysokiej klasy" mają zostać zabronione przy promowaniu produktów w pekińskiej prasie, radiu i telewizji oraz w reklamie zewnętrznej.