Legalizacja product placement oraz liberalizacja zasad emisji reklamy - to niektóre zmiany w Ustawie o rtv, które nastąpią po wdrożeniu unijnej dyrektywy audiowizualnej. Z implementacją jesteśmy już spóźnieni ponad trzy miesiące.
"Być znaczy więcej niż mieć; każdy człowiek powinien być traktowany z szacunkiem, a celem przekazu musi by dobro wspólne" - te trzy zasady według abp. Johna Foleya powinny charakteryzować współczesne spoty.
Radio Maryja musi wytłumaczyć się przed KRRiT - twierdzi Gazeta Wyborcza. Chodzi o reklamy, których rozgłośnia o. Rydzyka nie ma prawa emitować, odkąd w 2001 r. uzyskała status nadawcy społecznego.
DODANE 24.02.2011 09:27 załącznik
- Natarczywa reklama świąteczna rozmywa symbolikę Adwentu - uważa przewodniczący komisji liturgicznej diecezji radomskiej ks. Dariusz Zbigniew Skrok.
Piłkarz reprezentacji Niemiec Lukas Podolski zakończył negocjacje w sprawie nowego kontraktu reklamowego. Napastnik podpisał sześcioletnią umowę z Adidasem, która gwarantuje mu zarobki w wysokości blisko miliona euro rocznie.
W internecie trwa akcja wysyłania protestów w związku z obrażającą katolików reklamą jednej z marek odzieżowych.
O Mszach zamawianych przez firmy pogrzebowe z watpliwosciami pisze Gazeta Wyborcza.
Grupa prawosławnych z Sankt-Petersburga wystąpiła do gubernatora miasta Walentyny Matwijenko z inicjatywą rozpisania referendum w sprawie zakazu agresywnej reklamy o treściach seksualnych.