Będę Cię kochał... chyba, że zbrzydniesz

Stefan Sękowski

publikacja 19.07.2012 08:43

Miłość to projekt na całe życie, o który trzeba walczyć. Stać Cię na to?

Będę Cię kochał... chyba, że zbrzydniesz Youtube.com Kadr z filmu promującego kampanię społeczną "Miłość. Lepiej na całe życie".

Słoneczna łąka, zakochani wyznają sobie miłość. Chłopak szepce dziewczynie do ucha: „wiesz, że zawsze będę Cię kochał…”. Jednak sam myśli co innego: „chyba, że zbrzydniesz, albo się zestarzejesz”, ona też ma swoje zastrzeżenia: „…albo zaczniesz mnie denerwować”. Sielska atmosfera jednak trwa, młodzi skaczą, tańczą, bawią się życiem.

Tak wygląda spot wyprodukowany przez Fundację Mamy i Taty. Organizacja właśnie rusza z kampanią społeczną „Miłość. Lepiej na całe życie”. To kolejna odsłona promocji wartości rodzinnych przez tę inicjatywę, po m.in. kampanii „Rozwód. Przemyśl to”.

- Jak pokazują badania wykonane przez Grupę IQS, młodzi Polacy mają dziś z „małżeństwem na całe życie” więcej skojarzeń negatywnych niż pozytywnych. Świat, w którym żyją nie promuje trwałych relacji. Tymczasowość, ulotność, zmienność to podstawowe wymiary funkcjonowania rzeczywistości społecznej, która ich otacza.- opowiada Paweł Woliński Prezes Fundacji Mamy i Taty.

Jednocześnie okazuje się, że 75 proc. Polaków tęskni za miłością na całe życie i tyle samo uważa, że trwały związek jest źródłem prawdziwego szczęścia. Twórcy kampanii chcą pokazać wartość małżeństwa i przypomnieć, że warto o nie dbać, aby dawało szczęście jak najdłużej.

Kampania emitowana będzie w telewizjach i kinach podczas bloków reklamowych. Powstała także specjalna strona internetowa akcji, Milosc.info.pl .

FundacjaMamyiTaty "Miłość. Lepiej na całe życie."