„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży

Piotr Sudoł

publikacja 20.08.2013 15:26

W czerwcu br. „Gość Niedzielny” miał najwyższą sprzedaż egzemplarzową wśród tygodników opinii.

„Gość Niedzielny” liderem sprzedaży

Według danych opublikowanych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy „Gość” sprzedawał przeciętnie ponad 135 tys. egz. tygodniowo. Drugie miejsce zajął tygodnik „Newsweek” ze średnią sprzedażą ponad 126 tys. egz. Na trzecim miejscu znalazła się „Polityka”, której sprzedaż wyniosła 124 tys. egz. Kolejne miejsca przedstawiają się następująco: tuż za podium tygodnik „W sieci” – 88 tys. egz., dalej tygodnik „Do Rzeczy” – 80 tys. egz., potem „Wprost” – 72 tys. egz., „Gazeta Polska” – 50 tys. egz. Bardzo duży spadek sprzedaży zanotowało „Uważam Rze”. W czerwcu sprzedaż wyniosła tylko 14 tys. egz.

Dane ZKDP, sprzedaż ogółem, czerwiec 2013 r.