Reklama niewierności

Małgorzata Gajos /twojasprawa.org.pl

publikacja 04.09.2013 11:33

Firmy billboardowe uderzają w rodzinę i wierność. Zaprotestuj i potwierdź mejlem.

Reklama niewierności Stowarzyszenie Twoja Sprawa Plakaty reklamujące niewierność budzą sprzeciw również dlatego, że wykorzystano w nich wizerunek zmarłego prezydenta Lecha Kaczyńskiego

Na ulicach w ostatnim czasie pojawiły się billboardy reklamujące portal „randkowy” skierowany do osób, które poszukują okazji do niewierności (!). Portal kieruje swoją ofertę do osób będących w stałych związkach „poczuć adrenalinę i dreszczyk emocji i marzą o nawiązaniu dyskretnego romansu” - cytat z reklamowanej strony.

Reklamowany „produkt” budzi najgłębszą odrazę i zwrócił uwagę Stowarzyszenia Twoja Sprawa, które zareagowało natychmiast, podejmując się mejlowego zbombardowania firm Clear Channel Poland i Schulz Media.

Przykładowa treść mejla znajduje się na stronie twojasprawa.org.pl, można również wykonać telefon i kulturalnie wyrazić swoją opinię na temat umieszczenia plakatów w przestrzeni publicznej, a także poprosić o większą rozwagę na przyszłość. Numery obu firm: Clear Channel Poland: 22 825 36 06; Schulz Media: 22 842 46 38 

Stowarzyszenie Twoja Sprawa informuje w swoim newsletterze, by po wykonaniu telefonu potwierdzić go mailem z tytułem „telefon” na adres sts@twojasprawa.org.pl.

Z newslettera dowiadujemy się również, że billboardy prawdopodobnie zostały już usunięte, ale Stowarzyszenie Twoja Sprawa nie otrzymało jeszcze oficjalnego komunikatu w tej sprawie. Dlatego warto jeszcze „pomęczyć” obie firmy, by swoje przyszłe kampanie miały bardziej przemyślane.