Konkurs na reklamę społeczną

Paweł Szypulski/a.

publikacja 10.04.2008 15:45

W ramach obchodów Europejskiego Roku Dialogu Międzykulturowego 2008 Centrum Edukacji Obywatelskiej ogłosiło konkurs na reklamę społeczną promującą ideę dialogu pomiędzy różnymi grupami narodowościowymi, etnicznymi i religijnymi.

Do wzięcia udziału zaproszeni są wszyscy uczniowie szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych z całej Polski. Organizatorzy zachęcają do stworzenia własnego, oryginalnego komunikatu dotyczącego dialogu międzykulturowego i niekonwencjonalnego zaprezentowania go za pomocą mediów, takich jak jednominutowy film lub spot radiowy, fotokomiks, plakat, ulotka czy wlepka. Prace konkursowe można przesyłać na adres Centrum Edukacji Obywatelskiej do 16 maja 2008r. Projekty konkursowe mogą być przygotowane samodzielnie lub w zespole liczącym maksymalnie cztery osoby. Organizatorzy nie stawiają żadnych ograniczeń co do zawartości pracy - ważne by wymyślone przez uczestnika hasło było trafne i oryginalne, a forma ciekawa. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoni do 15 czerwca 2008r. trzech zwycięzców. Laureaci otrzymają nagrody rzeczowe w postaci dyktafonów i albumów, a najlepsze z nadesłanych prac zostaną umieszczone na stronie internetowej Centrum Edukacji Obywatelskiej. Konkurs na reklamę społeczną towarzyszy realizowanemu przez Centrum Edukacji Obywatelskiej we współpracy z Narodowym Centrum Kultury programowi „Wspólna przeszłość, wspólna przyszłość”. Jego celem jest promocja idei dialogu międzykulturowego oraz zainteresowanie uczniów i nauczycieli problematyką różnorodności kulturowej Polski. Więcej informacji oraz regulamin konkursu znaleźć można na stronie internetowej www.ceo.org.pl/wpwp