Powiedz to w 30 sekund!

Weronika Pomierna

GN 46/2014 |

publikacja 11.07.2019 13:00

O tym, co zrobić, aby ludzie sami chcieli wycofać złożony przez siebie wniosek o rozwód, oraz dlaczego rodzina potrzebuje dobrego PR-u z Pawłem Wolińskim rozmawia Weronika Pomierna

Paweł Woliński jakub szymczuk /foto gość Paweł Woliński
– mąż, ojciec 4 dzieci, menedżer, prezes Fundacji Mamy i Taty

Weronika Pomierna: Marcin Prokop powiedział kiedyś, że gdy po raz pierwszy usłyszał w radiu spot Fundacji Mamy i Taty, pomyślał, że ktoś robi w Polsce świetną robotę. A wy reklamujecie przecież niezbyt postępowe idee: rodzinę i miłość do końca życia. Tym, którzy twierdzą, że nie da się tego zrobić, mówicie: a właśnie, że da się!

Paweł Woliński: To było, gdy zaczynaliśmy w 2011 r. Przyszedłem do studia, aby razem z Agatą Passent, osobą, która sama doświadczyła rozwodu rodziców, rozmawiać o naszej kampanii „Rozwód? Przemyśl to!”. Marcin Prokop odniósł się do akcji bardzo pozytywnie, mówiąc, że rozwód nie może być traktowany jako oczywiste rozwiązanie. Nikt w studiu nie próbował tego później podważać.

Dostępne jest 8% treści. Chcesz więcej? Zaloguj się i rozpocznij subskrypcję.
Kup wydanie papierowe lub najnowsze e-wydanie.

TAGI: