Pielgrzymkowe "Despacito" z milionem odsłon na YouTube

Maciej Rajfur

publikacja 08.08.2017 16:06

Pielgrzymkowa wersja wakacyjnego przeboju "Despacito" w 5 dni przekroczyła milion odsłon w serwisie YouTube. Nic nie wskazuje na to, że licznik ma się zatrzymać!

Pielgrzymkowe "Despacito" z milionem odsłon na YouTube Screen YT Chwila po przekroczeniu miliona odsłon na YT

Przeróbka popularnej piosenki, którą redakcja "Gościa Wrocławskiego" nagrała na Pieszej Pielgrzymce Wrocławskiej w niesamowitym tempie obiegła całą Polskę i podbija internet. Zaskakuje, wzbudza powszechny entuzjazm i staje się tym samym wspaniałą reklamą pieszego pielgrzymowania do Królowej Polski na Jasną Górę.

Zainteresowały się nią praktycznie wszystkie większe media w kraju do tego stopnia, że ekipy telewizyjne postanowiły potowarzyszyć pielgrzymom z archidiecezji wrocławskiej i nagrać swoje materiały. Pielgrzymki piesze innych diecezji prosiły o chwyty i słowa.

"Gość Wrocławski" nie tylko jako pierwszy pokazał w internecie maryjny cover, ale także zaprezentował całą wersję, którą ułożyły s. Janina Kaczmarzyk oraz Magdalena Ojak.

Zobacz:

Przeczytaj także, jak powstał pielgrzymkowy przebój i skąd na niego pomysł:

Słowa i chwyty znajdziecie TUTAJ.