"Gość Niedzielny" nadal liderem

mk/jad

publikacja 21.04.2010 18:58

Nieprzerwanie, od grudnia 2009r., największą sprzedaż wśród tygodników opinii notuje Gość Niedzielny - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy.

W lutym, ze sprzedażą na poziomie 139 019 egz.,  tygodnik zanotował ponad 5-proc. wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego. Sprzedaż „Polityki” w badanym okresie była o 4 705 egz. mniejsza niż sprzedaż „Gościa”. Tygodnik ten zanotował tym samym ponad 10-procentowy  spadek sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca 2009 r. Trzeci pod względem sprzedaży tygodnik opinii to  Newsweek Polska z 106 454 egzemplarzami. Czwarty „Wprost”, ze sprzedażą 76 914 egzemplarzy zanotował ponad 30% spadek sprzedaży.

Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w lutym 2010 roku 17 322  egz., czyli ponad 4 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku. „Przewodnik Katolicki” zanotował sprzedaż w wysokości 28 372, co w porównaniu z zeszłym rokiem jest wynikiem niemal identycznym.

Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.