„Gość Niedzielny” nadal liderem

KAI |

publikacja 22.04.2010 10:50

„Gość Niedzielny” jest nadal liderem wśród największych tygodników opinii w Polsce. Z danych Związku Dystrybucji i Kontroli Prasy wynika, że pod względem sprzedaży czasopismo utrzymuje nieprzerwanie swoją pozycję od grudnia 2009 r.

W lutym, ze sprzedażą na poziomie 139019 egz., tygodnik zanotował ponad 5-proc. wzrost w porównaniu z tym samym miesiącem roku ubiegłego. Tuż za nim znalazła się „Polityka”, której sprzedano w badanym okresie o 4705 egz. mniej niż „Gościa”. Tym samym zanotowała ponad 10-proc. spadek sprzedaży w stosunku do tego samego miesiąca 2009 r.

Na trzecim miejscu uplasował się "Newsweek Polska" - 106454 egz., na czwartym „Wprost”, którego sprzedaż była o ponad 30 proc. mniejsza niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. Sprzedaż „Tygodnika Powszechnego” wynosiła w lutym 2010 roku 17322 egz., czyli o ponad 4 proc. mniej niż w analogicznym miesiącu 2009 roku.

„Przewodnik Katolicki” zanotował sprzedaż w wysokości 28372, co oznacza spadek o 0,03 proc. w badanym okresie. Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZDKP i nie udostępnia danych sprzedażowych.