"Gość Niedzielny" liderem

MK

publikacja 21.12.2010 19:56

Gość Niedzielny" został najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii ze średnią sprzedażą na poziomie 143 359 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za październik 2010 r. (rozpowszechnianie płatne razem).

Sprzedaż „Gościa” wzrosła o 4,2 proc. w stosunku do października ubiegłego roku.

Drugie miejsce zajęła „Polityka”, która sprzedawała średnio 139 727 egz., ( spadek o 2,6 proc.). Na trzecim miejscu - „Newsweek Polska", który sprzedawał 126 580 egz., (wzrost o 12,6 proc.), a na czwartym - „Wprost”, ze sprzedażą 117 936 egz. (wzrost o ponad 24 proc.).

Tygodnik Powszechny” -  w październiku sprzedawał ponad 21 tys. egz., tygodniowo (9 proc. spadek), a „Przewodnik Katolicki” ponad 27 tys. egz., (spadek o 4,13 proc.). Tygodnik „Niedziela” nie jest członkiem ZKDP i nie udostępnia danych sprzedażowych, dlatego nie znalazł się w powyższym zestawieniu.