E-rodzice na zakupach

PAP |

publikacja 25.03.2011 07:16

Internetowe serwisy dla rodziców mają już 5 mln użytkowników, pięć razy więcej niż cztery lata temu, informuje "Dziennik Gazeta Prawna" w oparciu o raport instytutu badawczego Omikron "Opinie o serwisach parentingowych".

E-rodzice na zakupach Tibocut / CC 2.0 90 proc. rodzin robi za pomocą tych serwisów zakupy, wydając średnio 167 zł miesięcznie

90 proc. rodzin robi za pomocą tych serwisów zakupy, wydając średnio 167 zł miesięcznie. Ten rynek wart jest już nawet 700 mln zł miesięcznie. W sieci rodzice szukają porad, towarów dla najmłodszych, wymieniają opinie o dzieciach.

W ślad za rosnącym zainteresowaniem tą tematyką dynamicznie przybywa serwisów dla rodziców. Jak wylicza Megapanel/PBI Gemius ich liczba wzrosła z 18 do 86. A internetowych sklepów z artykułami dla dzieci jest już blisko 700, czyli dwa razy więcej niż przed dwoma laty.

Ciekawe, że coraz częściej z takich serwisów zaczynają korzystać kobiety, które nie mają dzieci i nawet nie są w ciąży, czyli są dopiero na etapie planowania dziecka, informuje Marcin Jarnicki z Omikronu.

.