To jest ta słynna niemiecka rzetelność w walce z emisją dwutlenku węgla? Samochód miał spalać 3,9 Litra, ale tylko w testach gdy udawał, a poza testami spalał 8 Litrów. Emisja CO2 wynosiła 86 gramy w europejskim teście NEDEC, 140 gramów w amerykańskim teście WLTP a w rzeczywistości 170 gramów.
0,5 mld euro to śmieszna kara, biorąc pod uwagę że ich roczne przychody to 30 mld eur, a zysk 3.5 mld eur (nie licząc inwestycji). Może swoje kary dołożą inne kraje, np. USA.
Przecież w USA ta firma płaci odszkodowania za niezgodność pojazdu z umową, ale bezpośrednio oszukanym klientom tylko w Europie zapłaci państwu niemieckiemu więc na niemieckim oszustwie skorzystają niemieccy obywatele a nie europejscy klienci.
Samochód miał spalać 3,9 Litra, ale tylko w testach gdy udawał, a poza testami spalał 8 Litrów.
Emisja CO2 wynosiła 86 gramy w europejskim teście NEDEC, 140 gramów w amerykańskim teście WLTP a w rzeczywistości 170 gramów.