• wietrzyk11
    27.03.2020 20:25
    Z jednej strony - firma powinna mieć jakieś rezerwy "na czarną godzinę", a nie bankructwo przed oczami po dwóch czy trzech tygodniach przestoju. Z drugiej - nie chodzi jedynie o czas powszechnej kwarantanny. Nawet jeśli przedsiębiorca przetrwa epidemię - co będzie po dwóch, trzech, sześciu miesiącach? Czy powrócą lub pozostaną klienci, czy będą zamówienia? To też należy wziąć pod uwagę.
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
5°C Sobota
dzień
6°C Sobota
wieczór
4°C Niedziela
noc
3°C Niedziela
rano
wiecej »