• Należy zauważyć, że
    03.04.2012 16:42
    Koncesja Radia Maryja jest bezpłatna. I jako nadawca społeczny ma zakaz emitowania reklam. Jednakże nic sobie z tego o. Rydzyk nie robi. Przez miesiąc słuchałem tego radia i reklamy leciały każdego dnia, o róznych porach. Koncesja na nadawanie ogólnopolskie kosztuje ok. 10 mln zł na dzień dzisiejszy. Niech więc o. Rydzyk zapłaci za koncesje i może nadawać ile chce i reklamować, co chce.

    Zarzut wynikający z oświadczenia Redemptorystów, że w uzasadnieniu decyzji nie wyjaśniono, jaki konkretnie skutek reklamowy nastąpił w efekcie wyemitowania przedmiotowych przekazów, jest śmieszny. Zakaz bowiem dotyczy reklam, a nie ich skutków.
  • KaeL
    03.04.2012 16:52

    W uzasadnieniu decyzji nie wyjaśniono, jaki konkretnie skutek reklamowy nastąpił w efekcie wyemitowania przedmiotowych przekazów. Samo stwierdzenie, że skutek taki jest „oczywisty”, nie spełnia nawet minimalnych standardów wydawania rozstrzygnięć administracyjnych w demokratycznym państwie prawnym.



    Zdaniem KRRiT na antenie rozgłośni reklamowano gazetę „Nasz Dziennik” oraz Wyższą Szkołę Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Radio Maryja ma status nadawcy społecznego, czyli takiego, który nie nadaje reklam lub telesprzedaży oraz sponsorowanych audycji lub innych sponsorowanych przekazów.
    http://gosc.pl/doc/1122171.KRRiT-ukarala-radia-Maryja-i-Eska-Rock

     

    Według Rady, 11 maja rozgłośnia wyemitowała przekaz: "Ta ogólnopolska prasa codzienna, to już tylko czysto polska, to już tylko Nasz Dziennik, proszę państwa i czytając go, kupując go, wspieracie, by on istniał dalej. W ten sposób on tylko się utrzymuje, przez to, że kupujecie go, czytacie, rozprowadzacie dalej".

    Tego samego dnia w Radiu Maryja można było usłyszeć treści dotyczące Wyższej Szkoły Kultury Społecznej i Medialnej (WSKSiM) w Toruniu i SKOK: "W naszej uczelni, która mimo że jest bardzo młoda, jest wysoko notowana w rankingach, mają zajęcia bardzo dobrzy profesorzy i wykładowcy (...) Serdecznie dziękujemy – Bóg zapłać – tym, którzy pomagają, by studenci mogli studiować u nas nawet za darmo. Studiować i formować swoje osobowości. Dziękujemy m.in. SKOK-om Stefczyka oraz indywidualnym ofiarodawcom z Polski i z Polonii".

    Rada uznała, że ukrytą reklamę zawierała też audycja "Rozmowy Niedokończone" z 12 maja. Program w całości poświęcony był toruńskiej uczelni. W trakcie audycji podano numer telefonu, pod którym można dowiedzieć się o kierunkach studiów. Padały w niej także stwierdzenia: "szkoła dla ludzi z pasją", "studia inżynierskie, a nie tylko licencjackie", "wykazanie się w cv pracą w zespole jest bardzo dobrze widziane wśród pracodawcow", "uczelnia czołowa w Polsce, a także w świecie".

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/kara-dla-radia-maryja-musi-zaplacic-za-ukryta-rekl,1,5079411,wiadomosc.html

     

    Dla o. Chyly, "rzecznika prasowego redemptorystow" nie jest oczywiste, ze reklamowanie medium Naszego Dziennika i WSKSiM jest reklama?

    No to o. Chyla (a raczej jego zwierzchnicy) ma chyba problem z rozumieniem oczywistych spraw.

     

    Na marginesie: RM i TV Trwam moze sobie reklamowac kogo chce, jezeli zmieni status nadawcy...

    Nie ma tak, ze korzysta sie tylko z przywilejow i obraza sie za zwiazane z nimi ograniczenia.

     

    Jeszcze tyle dobrego, ze redemptorysci drugiego wyroku nie krytykuja....

    • Myślący
      03.04.2012 17:13
      Właśnie zajrzałem do uzasadnienia Kaelu nałożenia kary i jest tam dokładnie opisane jak ta ukryta reklama jest emitowana. Chciałem podac przykłady, ale już to zrobiłeś. Redemptoryści kręcą i już, tak jak sam Rydzyk.
      Dość często słucham RM z ciekawości, jak ludzie związani z Imperium Medialnym zakonnika postrzegają świat, jest to skrajne postrzeganie. I wielokrotnie sam słyszałem tę ukrytą reklamę. Za czasów przewodniczącej Kruk, która nie dostrzegała łamania prawa, reklamy i to nie ukryte były codziennością, wraz z podawaniem kont, na które należy wpłacać pieniadze na "dzieła" rydzykowe.
      Rydzyk odczuwa teraz na własnej skórze, że nie opłaca się łamania prawa i on musi się temu prawu podporządkować, tu nie ma wyjątków.
      I dlatego jest taki oburzony, nie jest świętą krową.
      • KaeL
        03.04.2012 17:35
        Problem z o.Rydzykiem jest taki, ze on sprytnie lawirowal w przepisach, zeby miec dla siebie (przepraszam, dla swojego "dziela") jak najwiecej korzysci.
        Gdzie tylko mogl korzystal z ulg i udogodnien.
        A gdzie chcial - omijal przepisy i reguly.

        Przez lata bylo to (z niepojetych dla mnie powodow) tolerowane i przemilczane.

        Kiedy jednak prawo postanowilo w koncu "byc prawem", o.Rydzyk krzyczy o przesladowaniu i publicznie wzywa do lamania i nieprzestrzegania obowiazujacego prawa.

        Jest to co prawda ludzkie i jakze typowo polskie, ale moim zdaniem niegodne kaplana Kosciola katolickiego.
        Pan Jezus bez protestu placil podatki i to zaborcom.
      • dodatkowa uwaga
        03.04.2012 18:20
        Łatwo sobie wyobrazić, po bezustannym łamaniu prawa w RM, gdyby rydzykowa TV Trwam otrzymała koncesję na multipleksie, i nie wywiązywałaby się z warunków tej koncesji, na przykład nie byłaby w stanie regularnie płacić, wtedy znów powstałby problem, znów byłaby awantura, media miałyby pożywkę, Rydzyk krzyczałby, że KRRiT rzuca mu kłody pod nogi itp.
        To jest człowiek niewiarygodny i zbiera owoce swojej wieloletniej "działalności".
        Chciałbym doczekać czasów kiedy rózne służby kontrolne państwa wzięłyby pod lupę to całe Imperium Medialne, które powstało jak wiadomomo z naruszaniem prawa, i rozliczyłyby Rydzyka dokładnie.
        Bo jeśli przysłowiowy Kowalski ukradnie jabłko ze stragana, to jest rozliczany dokładnie i ukarany.
        Rydzyk przez ponad 20 lat stał ponad prawem.
  • NowennaPompejanska
    03.04.2012 17:36
    NowennaPompejanska
    Kolejny atak na katolickie medium, jakim jest Radio Maryja. I jak widzę jeszcze katolicy mu dokopują. Zamiast bronić. Wstyd. Z całego serca dziękuję Ojcom Redemptorystom za wszelkie dzieła jakie tworzą, a najbardziej za Radio Maryja. Ojciec Tadeusz Rydzyk to współczesny św. Maksymilian Kolbe. Trudno opisać jak wiele zawdzięczają mu polscy katolicy na całym świecie.
    • KaeL
      03.04.2012 17:43
      Co to znaczy "katolicy mu dokopuja"?
      O.Rydzyk sam sobie zaszkodzil pogarda (tak pogarda) dla prawa w panstwie polskim.
      Sam postanowil stanowic prawo, ktore jemu jest przychylne. Bo "cel uswieca srodki".
      No to ja, jak katolik sie z tym nie zgadzam. Szczegolnie, ze ta postawa obciaza caly Kosciol.

      Uwazasz, ze obrazanie ludzi ze wzgledu na ich pochodzenie jest zgodne z miloscia blizniego i chrzescijantwem?
      Ze omijanie i lamanie obowiazujacego prawa jest jak najbardziej godne pochwaly, bo "liczy sie dzielo"?

      Moze jednak poczytaj Ewangelie i sprobuj zrozumiec na czym ma polegac doskonalosc uczniow Chrystusa.
      • Miro
        03.04.2012 18:11
        KaeL-zaczym cokolwiek napiszesz o RM najpierw posłuchaj np. przez tydzień. Bo tylko powtarzasz brednie TVN i GW. I zaczym napiszesz o pogardzie dla polskiego prawa odnieś się do pogardy dla prawa ze strony przestępczej organizacji jaką jest KRRiT.
      • KaeL
        03.04.2012 18:52
        Miro, ja pisze o tej konkretnej wypowiedzi redemptorystow na temat konkretnego wyroku.
        Czy ty uwazasz, ze te konkretne wypowiedzi nie byly reklama? Niewazne, ze akurat reklama czegos co nalezy do "koncernu dziel" o. Rydzyka.

        Gdyby reklamowal tak wyraznie Gazete Wyborcza tez powinien byc ukarany. Szczegolnie, jezeli byl juz przestrzegany przed (krypto?) reklama i to wielokrotnie zignorowal.



        Odrobina dziegciu w miodzie niszczy calosc.Moze tobie to nie przeszkadza. Mi - tak. A szczegolnie przeszkadza mi udawanie niewiniatka i protesty redemptorystow. Ktorzy jakos nigdy sami z siebie nie protestuja, kiedy RM czy TV Trwam przekracza granice ni etylko dobrego smaku.

        Dlaczego nie bylo zadnych oswiadczen w sprawie rasistowskich wypowiedzi na antenie RM?
    • piotrp
      03.04.2012 18:50
      Nowenno droga,

      czym innym jest zasługa Radia Maryja dla np. Kościoła, czy katolików, a czym innym przestrzeganie prawa. Kael ma rację, że katolik nie może akceptować sytuacji w której nagminnie narusza sie prawo, nawet jeżeli czyni sie to w szlachetnych celach.

      Porównanie o, Rydzyka ze świetym Maksymilianem, pozostawię bez komentarza i uznam, że takie słowa nie padły.
      pozdrawiam,
      • NowennaPompejanska
        03.04.2012 21:38
        NowennaPompejanska
        Pewnie, nawet prawo do aborcji musi katolik akceptować? Prawo Boże jest ponad prawem państwowym. A jeżeli jest dyskryminacja katolików, to mamy prawo się bronić. Także katolickich mediów. I powtórzę jeszcze raz. Ojciec Tadeusz to współczesny Maksymilian Kolbe.
      • KaeL
        03.04.2012 21:55
        Katolik nie musi dokonywac aborcji.
        Ale na pewno nie wolno mu zabic matki, ktora taka aborcje planuje...


        Jezus Chrystus zyl w czasach, kiedy Izrael byl pod panowaniem Rzymu i to Rzym stanowil prawa.
        I pytanie do Nowenny...
        Czy Jezus w czyms to obowiazujace prawo zlamal? Nawet podatki placil.

        Ciekawe jest jednak to, ze "zlamal" prawo dane przez Boga, kiedy Jego uczniowie w sabat jedli ziarno z klosow. Nie uwazasz, ze warto by sie bylo nad tym zastanowic?

        I ciagle nie rozumiesz, ze o.Rydzyk swiadomie i dobrowolnie omijal prawo panstwowe, jezeli nie przynosilo mu to korzysci. Nie dlatego, ze ktos mu smiercia grozil.
        A jednoczesnie domaga sie glosno, zeby przyznawac mu wszystko to, co jest dla niego wygodne i co prawo przewiduje.
        RM i TV Trwam to naprawde "dziela" ojca Rydzyka. Niczyje inne.
        I odejda razem z nim....
      • NowennaPompejanska
        03.04.2012 22:04
        NowennaPompejanska
        A kto mówi o zabiciu matki?! Nie zabijaj jest prostym przykazaniem. Prawo tutaj nie może zezwalać na zabijanie, nikogo. Choć podam przykład, że gdyby ktoś na moich oczach chciał zabić dziecko i nie było innego wyjścia ochronić tego dziecka jak zabić napastnika, to nie wahałabym się aby obronić słabszego i bezbronnego.

        Korzyści Ojca Rydzyka! Śmiechu warte. ON WSZYSTKO robi dla katolików, dla Polskiego narodu, dla mnie. Nie ma z tego żadnych korzyści. Jedyne co ma to PRZEŚLADOWANIA. a NAJPODLEJSZE są prześladowania od katolików.
      • do Nowenny
        04.04.2012 09:32
        Nie piszesz na temat i rozwadniasz przez to łamanie prawa przez Rydzyka. On jest klasycznym przykładem, że to łamanie prawa w państwie jemu przysługuje i w zalezności od potrzeby z tego prawa też korzysta.
        Co ma wspólnego aborcja do kary nałożonej przez KRRiT na Rydzyka? Przy okazji, aborcja jest dozwolona w określonych przypadkach, i katolik może ale nie musi z niej korzystać. Nie przerzucaj swoich poglądów na innych, tylko dlatego, że tak chcesz.
        I proszę, nie wypowiadaj się w imieniu narodu, że Rydzyk coś dla niego robi, nikt Ci nie dał upoważnienia, mów dla siebie.
        Jeśli masz pretensje, że sami katolicy prześladują redemptorystę, to z Twoim myśleniem jest nie najlepiej. Pozostało Ci jedynie rozpalanie stosów.
        Twój Rydzyk musi nauczyć się przestrzegania w państwie, bo za jego łamanie jest kara. Miał już jedną - pieniężną, którą zapłaciła Sobecka, miał proces prawomocny o zniesławienie WOŚP.
        To nie jest przykład człowieka uczciwego i wiarygodnego, jeśli swoje państwo za granica nazywa totalitarnym i porównuje do Hitlera. To zły człowiek.
      • piotrp
        04.04.2012 09:42
        Nowenno,

        jesteś uparta i nie widzisz nic więcej poza o. Rydzykiem. Nie będę więc ci zbytnio tłumaczył, dlaczego Polska nie jest państwem wyznaniowym i obowiązuje wszystkich, bez wyjątku, o. Rydzyka również, prawo państwowe. Zaś Dekalog to Boże przykazania, czyli zbiór podstawowych nakazów moralnych, w oparciu o które chrześcijanin, czyli ja i ty budujemy swój system wartości i zachowań. Ale w Polsce obowiązującym prawem jest prawo państwowe, które o. Rydzyk nieustannie narusza kierując tak, a nie inaczej Radiem Maryja.

        Piszesz, że o. Rydzyk wszystko robi dla katolików, dla polskiego narodu. Gdyby tak było, to 85% tego narodu, miałoby o nim pozytywne zdanie, a jest inaczej. Także dla samego Kościoła, nie stanowiłby od lat trudnego problemu. a o tym mówią sami duchowni.

        Nowenno, nie przyrównuj nigdy, przez szacunek dla własnego narodu, bisnesmena w sutannie z Torunia, ze świętym kapłanem niezwykłej pokory i miłości z Niepokalanowa.
        pozdrawiam,


      • NowennaPompejanska
        04.04.2012 11:47
        NowennaPompejanska
        Ciekawie gadasz, równie dobrze można powiedzieć, że gdyby Jezus robił tyle dobrego to 85% tego narodu ( żydowskiego w Jego wypadku), miałoby o nim pozytywne zdanie, a było inaczej. Więc nie gadaj więcej takich bzdur.
      • piotrp
        04.04.2012 12:35
        Nowenno,

        no cóż, tu się różnimy. Wolę moje "bzdury", niż twoją powagę i porównanie o. Rydzyka z Maksymilianem Kolbe.

        Przykład z Jezusem jest również całkowicie chybiony. Bo jeszcze w święto paschy prawie cała Jerozolima była Nim zachwycona. To co się stało później, to już realizacja Bożego planu zbawienia. Mam nadzieję, że nie przyrównałaś Jezusa do Rydzyka ?
        pozdrawiam,
  • kropka
    03.04.2012 17:57
    Do krytykantów - rozumiem, że informacja o Mszy św. w jakimś kościele, to również "ukryta reklama", bo zachęceni słuchacze przyjdą na nią i, o zgrozo!, wrzucą jeszcze coś na tacę? Tak samo reportaż z jakiegoś klasztoru - toż jeśli poda się miejsce i omówi regułę zakonną, to czyż to również nie będzie "ukryta reklama"? Bo przecież ktoś może pod wpływem reportażu przystąpić do tego zakonu? A reportaż ze szkoły katolickiej prowadzonej np. przez salezjanów? Okropność! Jeszcze ktoś by posłał swoje dziecko do takiej szkoły pod wpływem takiej "reklamy"...
    To samo z reportażami na temat WSKSiM, czy "Naszego Dziennika". Informowanie o pewnych inicjatywach w środowisku kościelnym w medium przeznaczonym dla odbiorcy tego środowiska, jest zabronione? A niby dlaczego katolicy nie mogą być poinformowani za pośrednictwem radia w pewnych sprawach? Bo ktoś na to krzywo patrzy, gdyż inicjatywa o. Rydzka jest mu nie w smak? I co z tego, że podziękowano ofiarodawcom? To dziękowanie też jest w Polsce zabronione?
    Informowanie o sposobie finansowania danych instytucji też należą do informacji zwykłych. Jedni otrzymują dotacje z budżetu, inni wsparcie ze SKOK-u, a jeszcze inni sami się utrzymują. Ludzi to ciekawi, zresztą należą one do informacji publicznych, więc nie rozumiem, dlaczego miano by taką informację otoczyć klauzulą tajności akurat w przypadku WSKSiM czy "Naszego Dziennika"? Co ma informacja o sposobie finansowania do "reklamy"?
    Podawanie numeru telefonu dla zainteresowanych jakąś inicjatywą, też nie należy do spraw "reklamowych" - czy podanie numeru telefonu do hospicjum, w którym potrzeba wolontariuszy, będzie od razu "reklamą" hospicjum, czy też zwykłym podaniem informacji ułatwiającej kontakt pomiędzy zainteresowanymi osobami? W końcu po to są telefony i radio, aby ułatwiać kontakt między ludźmi.
    Nie dajmy się wbić w jakąś paranoiczną sytuację, gdzie byle informacja staje się od razu "ukrytą reklamą", bo to jest niczym innym jak wprowadzaniem cenzury do pewnych treści. Ograniczanie zakresu zwykłych informacji jest też niezgodne z duchem czasów. Czy mamy o wszystkim informować społeczeństwo znowu za pomocą heroldów, czy gońców? A może za pomocą tam-tamów?
    • maja
      03.04.2012 18:38
      zupelna zgoda. Atakujacy zaslaniaja sie prawem, hehe, niedlugo O. Rydzyk bedzie potrzebowal pozwolenia zeby z przeproszeniem puscic baka bo niechcaby zrobi reklame czegos tam, zawsze mozna cos wymyslic.
      Zastanawia mnie czy ci ktorzy przyklaskuja tym tak zwanym prawom nie widza absurdu w tej konkretnej sytacji.
      • Myślący
        03.04.2012 19:20
        Jeśli Maju nazywasz prawo obowiązujące w państwie jako "tak zwane", tym samym wpisujesz się w retorykę myślenia rydzykowego, że to prawo można omijać jak się chce bez żadnych konsekwecji.
        Jeśli dodatkowo piszesz o "puszczeniu bąka" przez Rydzyka, to oznacza to, że osiągnęłaś poziomom myślenia marginesu ulicznego, pokazałaś kim jesteś na prawdę, zaiste - Rydzyk może się cieszyć z takich ludzi!
        Nie dziwię się zatem, że gdy redemptorysta organizuje publiczne spotkania i dziennikarze je obserwują i gromadzą relacje z tych spotkań, to reakcje fanów Rydzyka są też na poziomie marginesu, gdy rozmodleni atakują dziennikarzy z furią, brzydkimi słowami, nieprzystającymi ludziom wiary. Tak Was wychował oj. Dyrektor.
      • Myślący
        03.04.2012 19:49
        Jeśli Maju nazywasz prawo obowiązujące w państwie jako "tak zwane", tym samym wpisujesz się w retorykę myślenia rydzykowego, że to prawo można omijać, łamać jak się chce bez żadnych konsekwecji.
        Jeśli dodatkowo piszesz o "puszczeniu bąka" przez Rydzyka, to oznacza to, że osiągnęłaś poziomom myślenia marginesu ulicznego, pokazałaś kim jesteś na prawdę, zaiste - Rydzyk może się cieszyć z takich ludzi!
        Nie dziwię się zatem, że gdy redemptorysta organizuje publiczne spotkania i dziennikarze je obserwują i gromadzą relacje z tych spotkań, to reakcje fanów Rydzyka są też na poziomie marginesu, gdy rozmodleni atakują dziennikarzy z furią, brzydkimi słowami - wulgarnymi, nieprzystającymi ludziom wiary. Tak Was wychował o. Dyrektor.
    • KaeL
      03.04.2012 19:11
      kropko, czy ty wiesz jakie ograniczenia sa zwiazane ze statusem jaki ma TV Trwam i RM?
      Nie? To sie dowiedz, a potem zastanow sie, czy jezeli ty zgodzisz na jakies ograniczenia, zeby miec korzysci, to omijanie tych ograniczen bedzie uczciwe?

      o.Rydzyk DOBOROWLNIE zgodzil sie, na ograniczenia zwiazane ze statusem radia, zeby nie placic wysokich koncesji. I lamanie tych ograniczen, a potem oburzanie sie na wyrok jest takie, jak kierowcy, ktorego zlapia za przekroczenie predkosci i on sie obraza na policjanta i krzyczy o ograniczaniu swobod obywatelskich.

      Cel NIE uswieca srodkow dla chrzescijanina.
  • Scott
    03.04.2012 17:58
    Demokracja dla wszystkich dla RM też. Tutaj widzę nawet dokładnie sprawy nie zbadano. Jak było w przypadku innych głośnych spraw ze znanymi nazwiskami których chyba wymieniać nie muszę każdy wie. Słów brak. Nie mówiąc jakie "szkody" przyniosły ostatnio ujawnione i zamiecione pod dywan sprawy.
  • mak
    03.04.2012 18:05
    Czytam te wszystkie Wasze fora i dochodzę do wniosku, że stacjonuje tu Oddział Legii Cudzoziemskiej chyba z "Gazety". Atak na katolickie media jest tu wiekszy, niż na laickich portalach.
    • Maxim
      03.04.2012 19:18
      Problem jest w tym że to akurat medium jest tylko dla prawdziwych katolików. Wg akurat tego medium to nie wszyscy katolicy zasługują na miano prawdziwych katolików. Żeby być prawdziwym katolikiem i Polakiem musisz np. wyznać najlepiej publicznie np. taki akt wiary : wierzę że katastrofa w Smoleńsku nie była zwykłym wypadkiem a zamachem zorganizowanym przez Tuska i Putina ;-) Jak się jeszcze wyśle jakąś ofiarę pieniężna na RM lub TV Trwam wtedy może będzie się miało to szczęście że się zostanie zaliczonym do takich prawdziwych na sto procent katolików i Polaków ;-)
  • Gandalf
    03.04.2012 18:44
    To w ramach dyżuru słuchaleś/słuchałaś TEGO radia?

    "Przez miesiąc słuchałem tego radia i reklamy leciały każdego dnia, o róznych porach."
    • Teraz
      03.04.2012 19:38
      słucham Radia M, jest o niebo lepsze, bardziej zyciowe i mniej epatuje modlitwa, choć jest jej sporo.
      • jagoda28
        05.04.2012 01:42
        "EPATUJE MODLITWĄ"...no cóż, nic dodać, nic ująć...W takim razie precz z Radiem Maryja epatującym modlitwą i emitującym ukryte reklamy promujące katolicyzm i życie w wierze!!!
      • Zdecydowanie...
        05.04.2012 09:05
        popieram twój apel. Napisz gdzie można złożyć podpis. Chociaż ja z tym apelem zaczekałbym do rana chyba, że nie mogłaś z tym zasnąć ?
  • Maxim
    03.04.2012 19:08
    Pewnie znowu jakaś posłanka się poPISze i zapłaci karę ha ha ha
    • BENIA
      03.04.2012 20:26
      I to ma być portal katolicki???
      Żenada!!! Pozwolić tu opluwać nas-prawdziwych katolików, nie tych, którzy chcą za wszelką cenę zniszczyć telewizję Trwam i Radio Maryja, o to nie katolicy ale judaszowe oryginały. gdyby byli katolikami, to nie tylko by słuchali tego radia i ta telewizję, ale by troszczyli się o te tak cenne media , które jeszcze walczą o prawdę, a nie kłamią w żywe oczy, tak jak to robią inne media. Takich ludzi, którzy ciągle mają jakieś ALE!!!do TV Trwam i do RM, a nazywają się katolikami,można nazwać wielkimi OSŁAMI, bo nie zdają sobie sprawy, że szkodzą Polsce, noo, chyba, że są to pseudo- katolicy, którzy chcą szkodzić Polsce, ale niestety ten fałsz ich demaskuje. Który katolik opluwał by katolika, tylko dlatego, że chce dobra dla Narodu i broni tego najsłabszego. Nienawiść do takich ludzi jak o. Rydzyk mówi wszystko za siebie. Może jeden z drugim popatrzył by w swoje sumienie i serce, a wtedy okazało by się, że o. Rydzykowi wraz z wszystkimi Ojcami nie sięgacie do stóp za ich pracę, którą wykonują dla dobra nas wszystkich!
  • ciekawy
    03.04.2012 21:40
    A kto to są REDEMTORYŚCI? Jakieś nowe zgromadzenie?
  • MarianNowak
    03.04.2012 22:11
    Po której stronie jest prawda rozstrzygnie Sąd, tym niemniej w decyzji nakładającej karę finansową, jest zawarta informacja, iż pismem z dnia 7 lipca 2011 r KRRiT poinformowała Koncesjonariusza o stwierdzonych naruszeniach obowiązujących przepisów, a także działając w trybie art. 10 § 1ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego w celu zapewnienia możliwości czynnego udziału w każdym stadium postępowania, poinformowano Nadawcę o prawie do zapoznania się z aktami postępowania i zebranym materiałem dowodowym oraz złożenia oświadczenia końcowego w przedmiotowej sprawie w terminie 7 dni od datyotrzymania niniejszego zawiadomienia. W dniu 14 lipca 2011r. upełnomocniony przez Warszawską Prowincję Redemptorystów adwokat zapoznał się z ww. materiałami i do dnia wydania decyzji Koncesjonariusz nie złożył oświadczenia końcowego. Zatem , wygląda na to, że normy postępowania administracyjnego nie zostały naruszone przez KRRiT.
  • Max
    03.04.2012 22:12
    Zauważmy, że "należy zauważyc" jest dziś dyżurnym na stronie. Nie trzeba nam ani wirusa, ani bakterii ani pasożyta. Robactwo trzeba tępic. Wielu moich znajomych nie życzy sobie obecności "należy zauważmyc". To irytujące, że obcy są tak nachalni.
  • Max
    03.04.2012 22:16
    Myślący i Kael. Dajcie spokój. To dla was za trudne. Piszcie sobie na ścianie lub na piecu. Tylko nie róbcie błędów logicznych. Błagam.
  • jaskier
    03.04.2012 22:23
    Jest to następny popis pychy i arogancji władz wobec dobrych dzieł o. Tadeusza Rydzyka. Ta pogarda pośrednio jest wymierzona w zwykłych Polaków i już powoduje wielki sprzeciw społeczeństwa.
    • Maxim
      04.04.2012 09:34
      Jaki sprzeciw ? Gdzie ?
      Kogo tak naprawdę obchodzi o. Rydzyk ? Po kilka tysięcy na demonstracjach poparcia ? Ale wielki sprzeciw społeczeństwa.
      Myślisz że Polacy żyją o. Rydzykiem ?
      Jak na mszach rozdawano listy poparcia żeby podpisać to ludzie podpisywali. Zebrano podobno ok 2 mln podpisów. Ci sami ludzie w dużej części wcześniej głosowali na PO. Wielu ludzi podpisywało listy na zasadzie że jak będzie więcej stacji telewizyjnych dostępnych to lepiej dla widzów bo działa mechanizm konkurencji. Czasami kiedyś zdarzało mi się TV Trwam oglądać. Reklamy w niej leciały. Nawet sobie nie zdawałem sprawy że TV Trwam nie może reklam puszczać. Dla mnie było to naturalne że czasami jakaś reklama się pojawia. Byłem zdziwiony jak się dowiedziałem że TV Trwam reklam puszczać nie może.
  • Joachim Bach
    04.04.2012 03:20
    Nic sie nie zmienilo od czasow komuny. Wydaje sie , ze zyjemy w PRL II. Kiedys w latach "wladzy ludowej", dyzurni cenzorzy przez 24 godziny sluchali Radia Wolna Europa, aby pozniej w "ludowych" mediach oskarzac ta Rozglosnie o dzialalnosc wywrotowa. Dzisiaj wydaje sie, ze dyzurni nasluchiwacze pracujacy dla obecnie panujacej nam wladzy,przez 24 godziny nasluchuja Radia Maryja, aby tylko na czyms "zahaczyc" ojca Rydzyka i ta Rozglosnie.Zadziwia gorliwosc w tej kwestii obecnej wladzy i pracujacych dla niej "nasluchiwaczy".Stare przyslowie mowi:"Kto chce psa uderzyc zawsze kij znajdzie".
  • Piotr Adamczyk
    04.04.2012 09:10
    Media ks. Rydzyka od lat codziennie łamią Ósme Przykazanie. Nacjonalistyczne neopogaństwo nie może mieć miejsca w katolickich mediach.
    Największym grzechem tych mediów nie są SKOK-i czy inne biznesowe kruczki.
    Największym grzechem ludzi Radia Maryja i Co. jest fałszywe świadectwo - programowo rozgłaszane jako "katolicki głos w naszych domach".
    Ojciec kłamstwa triumfuje, przełożeni redemptoryści wspierają to zło, zaś słowa biskupów, którzy próbują dać świadectwo prawdzie, są systemowo dławione.
    Wprawdzie szatan z pewnością nie wygra, ale może narobić w naszym kraju jeszcze wiele zła.

    Benedykt XVI, Jezus z Nazaretu:
    "Walkę o to, żeby królestwo Jezusa nie było utożsamiane z żadną formacją polityczną, trzeba toczyć przez wszystkie stulecia. Bo w ostatecznym rozrachunku cena, jaką płaci się za stapianie wiary z władzą polityczną, zawsze polega na oddaniu się wiary na służbę władzy."
    Gościowi Niedzielnemu życzę więcej, dużo więcej odwagi w walce z Kusicielem.

    Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego!

  • Maxim
    04.04.2012 09:46
    Mam pytanie do GN.

    Dlaczego przy dawaniu komuś plusów lub minusów wynik przeskakuje nawet o cztery punkty ? Daję komuś jeden plus a widzę że wynik się zmienia o cztery. Wygląda to tak jak bym za jednym kliknięciem plusa lub minusa robił cztery kliknięcia. Do tej pory jak kliknąłem raz to wynik przeskakiwał prawidłowo o jeden.
    • j23
      04.04.2012 16:01
      Najlepsze jest na Gazecie, klikasz minus, a zapisuje plus.
      P.S. WP podobnie (myślę, że po kliknięciu odświeża się strona)
      • Maxim
        04.04.2012 17:51
        Kiedyś też coś czasami pisałem na Gazecie i muszę przyznać że byłem zdziwiony. Mimo że pisałem wyjątkowo nie pochlebne rzeczy na ich temat bo wręcz ich nie cierpię to posty się mimo wszystko ukazywały. nie wiem jak teraz. Natomiast na WP to cenzura jak za nieboszczki komuny.
        Jak ktoś coś złego i nawet wulgarnego napisał na temat Kościoła czy prawicy to wszystkie posty się ukazywały. Jak się coś ostrzejszego napisało na PO czy lewicę to natychmiastowa cenzura i się nic nie ukazywało. Jak jakiś zboczeniec coś wulgarnego pisał np na Kościół to było w porządku ale jak się mu odpowiedziało w podobnym tonie to już była dyskryminacja zboczeńca i cenzura na WP nie dopuszczała.
        Pewnie mają tam zatrudnionych towarzyszy z dawnego urzędu cenzury.
  • fred
    04.04.2012 15:10
    Wiadomo, że ta kara to czysta prowokacja rządzacych. Ponad 2 miliony podpisów za TV Trwam, masowe demonstracje poparcia w wielu miastach i najgorsze to Radio Maryja mówi prawdę i nie chce słuchać dyspozycji z centrali jak to czynią wszyscy inni. To jest nie do zaakceptowania.Dziś tylko popkultura.
  • czytelnik
    04.04.2012 21:22
    Każdy rozumie co chce i nie rozróżnia reklamy od informacji.
    Informacja to słowa stwierdzające fakty:
    kupujecie dziennik, więc on utrzymuje się dzięki wam.
    Tak istotnie jest, kupujemy i dziennik się dzięki temu utrzymuje.Chcemy wiedzieć jako słuchacze, czy faktycznie tak jest.Odpowiedź na nasze pytanie otrzymujemy.I tak ma być.
    Z reklamą jest zgoła inaczej. W niej stosuje się zachęty, promocje i nawet jeśli ktoś nie jest zainteresowany, to nawet przerywa się program właściwy, by wydzielony blok reklamowy nadać.Reklam nie chcemy, ale nikt nas o zdanie nie pyta.Bzdurne reklamy podpasek i papieru toaletowego jakoś prawie nikogo z nadawców publicznych nie wstrzymują.Żenada!
  • piotrp
    05.04.2012 11:12
    " Chrystus prawdziwie zmartwychwstał trzeciego dnia, więc nie jest próżna nasza wiara".

    Redakcji "Gościa Niedzielnego", a także wszystkim Państwu życzę zdrowych, rodzinnych i Błogosławionych Świąt Wielkiej Nocy. Niech radość płynąca z pustego grobu Zwycięzcy śmierci i szatana, napełnia nasze serca. Niech nas prowadzi Światło Zmartwychwstania. piotrp
  • Czytelnik
    08.04.2012 14:44
    Niech Chrystus Zmartwychwstały wyjaśnia nam rzeczywistość,w której często błądzimy, jak dziecko we mgle. Dwaj uczniowie-uciekinierzy do Emaus szczerze rozmawiali ze Współwędrującym, serdecznie Go zachęcając do skorzystania z bezpiecznego noclegu w ich towarzystwie.Pan Jezus zobaczywszy ich dobre chęci,ale i nieporadność, pouczył ich,a potem prędko dał im się poznać na łamaniu chleba!
    Życzę więc internautom, by szczerze szukając dobra Kościoła i jedynego tak prężnie działającego katolickiego radia w Polsce, zawsze pytali Chrystusa o radę i pilnie wsłuchiwali się w Jego odpowiedź.
    Chrystus prawdziwie jest zmartwychwstały wśród nas, radujmy się Nim!
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
25 26 27 28 29 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
14°C Czwartek
wieczór
12°C Piątek
noc
9°C Piątek
rano
16°C Piątek
dzień
wiecej »