zapytać tych Panów ze zdjęcia, znadujących się w otoczeniu symboli Solidarności, czy ich dzieci dobrze znają historię tego ruchu i jego znaczenie dla polskich przemian ?
Ponieważ dotychczasowy programa nauczania bardziej poważnie traktował Cheopsa, niż Solidarność, to podejrzewam, że dzieci tych Panów tej historii i udziału ich rodziców nie znają dobrze. Nie jest to bynajmniej ich wina, bo na to w programie było zaledwie 2 godziny.
"Chcemy zmusić Ministerstwo Edukacji Narodowej do wycofania się ze szkodliwej reformy oświaty i rozpoczęcia poważnej dyskusji nad aksjologią procesu edukacyjnego i wychowawczego w polskiej szkole" - podkreślił inicjator warszawskiego protestu Adam Borowski.
No to zapytajmy młodzież, czy rozumie, co to znaczy "aksjologia procesu edukacyjnego i wychowawczego" i jak to wpłynie na poprawę poziomu nauczania w ich szkole ?
Ponieważ dotychczasowy programa nauczania bardziej poważnie traktował Cheopsa, niż Solidarność, to podejrzewam, że dzieci tych Panów tej historii i udziału ich rodziców nie znają dobrze. Nie jest to bynajmniej ich wina, bo na to w programie było zaledwie 2 godziny.
"Chcemy zmusić Ministerstwo Edukacji Narodowej do wycofania się ze szkodliwej reformy oświaty i rozpoczęcia poważnej dyskusji nad aksjologią procesu edukacyjnego i wychowawczego w polskiej szkole" - podkreślił inicjator warszawskiego protestu Adam Borowski.
No to zapytajmy młodzież, czy rozumie, co to znaczy "aksjologia procesu edukacyjnego i wychowawczego" i jak to wpłynie na poprawę poziomu nauczania w ich szkole ?