• Jaahquubel
    28.07.2015 10:46
    Jaahquubel
    Nie upraszczajmy zbytnio tego skomplikowanego problemu.

    Spożycie piwa wzrosło, ale spadło spożycie alkoholi mocniejszych. Co więcej, spada udział w rynku piw mocnych bezsmakowych, pitych dla alkoholu, a rośnie spożycie piw nowofalowych, pitych dla smaku, za czym idzie wzrost kultury picia. Na razie ma to mały udział w rynku, ale z czasem sytuacja będzie się poprawiać.

    Zakaz reklamy? OK, to byłby cios w producentów mocnych trunków i koncernowego piwa. Ale nie łudźmy się, pijanych gimnazjalistów od tego nie ubędzie.
    I nie wydaje mi się, aby nawoływanie do trzeźwości mogło przynieść pożądany skutek, pijaństwo za głęboko jeszcze siedzi w narodzie. Może lepiej mówić o umiarze, kulturze picia, warunkach do wypicia.

    Wszystko zaczyna się w rodzinie. I abstynencja, i trzeźwość, i kultura picia, i alkoholizm, i brak kultury (picia).
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
10°C Piątek
dzień
10°C Piątek
wieczór
8°C Sobota
noc
5°C Sobota
rano
wiecej »