• Gość
    20.01.2018 09:58
    No i?

    Mamy wielką aferę, ogromny szok - i nikt sobie z tego nic nie robi. Nawet komentarze na Gościu nie grzeją atmosfery... Dlaczego?
    Dlatego, że PiS zawalił PR totalnie, snuł teorie bez dowodów, zanudzał wszystkich gadaniną - i teraz choćby znaleźli laski dynamitu i zegary jak z kreskówki, nikt się tym nie przejmie....

    Po sprawie...
    • passenger
      20.01.2018 12:00
      Aferę? A kim jest niejaki Frank Taylor aby jego domniemania nie mające potwierdzenia w żadnych dowodach miały mieć jakiekolwiek znaczenie? No chyba, że faktycznie chodzi tylko o PR mający na celu podgrzewanie wiary wśród wyznawców religii smoleńskiej.
      • Polak
        20.01.2018 14:17
        A kim jest niejaki "passenger" aby wiedzieć co i jak badał Frank Taylor i jakie dowody ma "passenger" na brak dowodów u Taylora?
      • passenger
        20.01.2018 14:32
        Ja jestem nikim i dlatego bez dowodów nie mam zamiaru się wypowiadać. Ale cenię sobie rzetelność i tego samego oczekuję od pana Taylora i od calej komisji smoleńskiej, zwłaszcza, że są opłacani z moich podatków. Jak na razie nie dostałem od nich żadnego dowodu jedynie domniemania. Poza tym pan Taylor nie jest żadnym ekspertem bo nigdy bezpośrednio nie brał udziału w badaniu wypadków lotniczych.
      • passenger
        20.01.2018 14:38
        A jakie mam dowody na brak dowodów? Nie muszę mieć żadnych bo to pan Taylor próbuje nas do czegoś przekonać. Komisja Millera opoblikowała bardzo szczegółowy raport z analizami i badaniami ekspertów. Czy był idealny? Pewnie nie ale był publiczny bo ci ludzie nie mieli nic do ukrycia. Z komisji Macierewicza dostaliśmy jak na razie godzinny filmik propagandowy i odmowę dostępu do jakichkolwiek ekspertyz, wyników badań i eksperymentów na jakie w tym filmiku się powołują. Dlaczego mam więc im wierzyć skoro oni sami w to nie wierzą?
    • max
      20.01.2018 15:01
      Tu chodzi o rzetelne wyjaśnienie katastrofy a nie PR. PR-em zajmowała się poprzednia komisja zamiast badać cokolwiek. Ludzie nie wypowiadają się bo to jest poważna sprawa. Tylko propagandzista może podważać ustalenia niezależnych ekspertów nie mając przy tym żadnych sensownych kontrargumentów. Pozostaje tylko szydzenie z ustaleń. Gdyby poprzednia ekipa nie oddała sprawy Rosjanom dawno mielibyśmy tę sprawę wyjaśnioną i wszystkie dowody byłyby w Polsce.
      • 1
        20.01.2018 16:51
        wszystko zostalo rzetelnie wyjasnione.Zaloga nie miala nawet prawa wyleciec z Warszawy bo nie miala uprawnien nie miala odpoczynku i nie miala czasu na przygotowanie sie do lotu.Po zameldowaniu o tym przelozonemu,ktory wszedl na poklad ten mial obowiazek lot odwolac a nie meldowac,ze sa gotowi do lotu bo nie byli.Pozniel doszlo do tego lamanie Regulaminu Lotow i bledne odczyty wysokosci i lekcewazenie ostrzezen systemow i ignorowanie ich.Wszystko to razem doprowadzilo do wypadku.Dlatego Polska wbrew temu co mowi PiS nigdy niezgodzi sie na komisje miedzynarodowa ekspertow bo wszyscy wiedza,ze taki raport bylby dla Polski porazajacy.
      • Gosc
        20.01.2018 17:46
        @1 "wszystko zostalo rzetelnie wyjasnione"

        Przestań opowiadać głupoty, wyjaśnione to może dopiero będzie, mam nadzieję, że dożyję tej chwili.
      • @1
        20.01.2018 18:45
        Organizatorem lotu była strona rządowa więc jeśli tak było to ona odpowiada choć wątpię żeby to była prawdziwa informacja. Tego typu fake newsów wiele się pojawiało po katastrofie byle by tylko oczernić pilotów, gen. Błasika czy Prezydenta.Na wysokości decyzyjnej 100m pilot wydał komendę odchodzenia na II krąg, to samolot był błędnie naprowadzany przez rosyjskich kontrolerów na kilometr przed pas. To poprzednia ekipa rządowa nie zgodziła się na umiędzynarodowienie śledztwa. http://www.fronda.pl/a/nie-dla-miedzynarodowego-sledztwa-w-sprawie-katastrofy-smolenskiej,50043.html
      • 1
        20.01.2018 19:17
        oczywiscie,ze zostalo wyjasnione.Po to sa montowane czarne skrzynki aby mozna bylo odtworzyc parametry lotu i odnalezc przyczyny wypadku.A odczytu ich nawet Macierewicz nie zakwestionowal choc straszyl tych co je rozszyfrowywali.I stad wiemy jak bylo.Inna rzecz,ze nalezaloby zapytac jak to sie stalo,ze zaloga bez uprawnien i bez przygotowania do lotu znalazla sie za sterami i kto jest temu winien.Odpowiedzialnosc w takim wypadku ponosi zawsze ten co wydal rozkaz a wiec kto? Napewno nie Tusk.
      • M
        20.01.2018 20:11
        Załoga bez uprawnień i bez przygotowania? Poszedłeś dalej niż pseudo komisja Millera, twoje kłamstwa zdają się nie mieć granic
      • 1
        21.01.2018 10:04
        to nie jest tak,ze jest sie pilotem i wsiada za stery i leci.Na kazdy typ samolotu musisz miec wazna licencje.Oni jednak ich nie mieli co potwierdzilo sledztwo prokuratorskie.Nie mieli rowniez naleznego im czasu na przygotowanie sie do lotu i wypoczynek.To to rowniez potwierdzil prokurator.
  • Krzysiek
    20.01.2018 11:10
    >>międzynarodowy ekspert z dziedziny badania wypadków lotniczych, który po zapoznaniu się z materiałem dowodowym jednoznacznie stwierdził, że na pokładzie samolotu Tupolew doszło do kilku eksplozji. <<
    Cz Rosjanie wybijając szyby we wraku - zacierali ślady?
    Czy Rosjanie podczas swojego śledztwa mogli to nie zauważyć?
    Czy pan Tusk i członkowie partii PO - powierzając śledztwo Rosji - nie dokonał zdrady Polskiej racji stanu?
    Czy pan Komorowski o 11:00 ogłaszając się prezydentem Polski, bez oficjalnych informacji - mógł tak zrobić?
    • Polak
      20.01.2018 14:19
      Odpowiadam kolejno:
      Tak
      Nie
      Tak
      Nie
    • 1
      20.01.2018 14:28
      wybijali szyby aby bylo za co zaczepic liny dzwigu do przeniesienia wielotonowej czesci wraku.W rekach nie daliby rady.Rosjanie prowadzili swoje sledztwo a Polacy swoje.Oba sledztwa zakonczono i opulikowano wyniki.
      • Gosc
        20.01.2018 17:59
        @1 "wybijali szyby aby bylo za co zaczepic liny dzwigu"

        Co za głupota! a zaczepiali liny za te otwory? tak lin się nie zaczepia bo lina odkształca otwór co utrudnia dalsze badanie wraku!

        Wrak powinien leżeć nietknięty do pierwszych dokładnych oględzin, pod żadnym pozorem NIE WOLNO nic ciąć, łamać, rozrywać czy WYBIJAĆ ŁOMEM okien. Każdy centymetr musi zostać zbadany, pobrane próbki i dokładnie obfotografowany, to co robili Rosjanie to było tylko i wyłącznie niszczenie dowodów, łącznie z polewaniem wodą pod wysokim ciśnieniem elementów które nie płonęły (co chcieli zmyć w ten sposób?). Wybicie szyb miało na celu uniemożliwienie badań które mogły wykryć wybuch wewnątrz kabiny (odkształcenie materiału).
      • 1
        20.01.2018 19:40
        ciekawe jak chcesz wielotonowy kadlub samolotu przeniesc?Gdzie mieli liny zapinac aby go podniesc?Oczywiste,ze wykorzystuje sie miejsca konstrukcyjnie odpowiednii mocne i nie uszkodzone aby nie niszczyc sladow po upadku
      • M
        20.01.2018 22:42
        Za poszycie nad oknem i tak byś go nie podniósł bo tam nie ma żadnych wzmocnień które by takie podnoszenie wytrzymały, rozerwałoby się to jak papier.
      • 1
        21.01.2018 09:40
        okno ma jednak swoja wzmocniona w tym miejscu konstrukcje.Jesli chcieli ten kawalek wraku podniesc to tylko wybijajac szyby i zapinajac w nich liny inaczej jak sam piszesz liny przecielyby go jak papier.Mozna tez ciac na kwalki co napeno czyniono po uprzednim sfilmowaniu i sfografowaniu wszystkiego
      • M
        21.01.2018 17:57
        Okno powinno być wymontowane przez eksperta i oddane do analizy, tak się postępuje z elementami wraku po każdej katastrofie! Wybijanie ich łomem to niszczenie dowodów!
      • 1
        22.01.2018 00:07
        okno powinno pozostac w tym miejscu w ,ktorym bylo.Jednak ten wrak nalezalo przeniesc.A ze wazyl wiele ton to radzono sobie jak bylo mozna.O tym,ze jednak wczesniej wszystko sfotografowano swiadczy sprawa zdjecia Macierewicza,ktorym probowal udowodnic wybuch na skrzydle.Na jego retuszowane zdjecie skrzydla, falszerstwo pokazano zabezpieczona dokumentacje i zdjecia,ktore ujawnily oszustwo.
  • 1
    20.01.2018 13:13
    mamy odczytane zapisy z czarnych skrzynek.Nie potwierdzaja wersji tego samozwanczego eksperta.Dlaczego dotad PiS nie powolal miedzynarodowych ekspertow co przed wyborami obiecal?
    • Polak
      20.01.2018 14:30
      A gdzie są owe czarne skrzynki, kto i kiedy z Polskich ekspertów miał do nich bezpośredni dostęp?
      Donald Tusk zdecydował o tym, że śledztwo zostało przekazane stronie Rosyjskiej a Polscy tzw eksperci z komisji Millera nawet nie mieli w rękach czarnych skrzynek a dysponowali jedynie kopiami zapisów i to obciętych i zmanipulowanych.
      To Donald Tusk i ówczesny rząd PO/PSL zdecydowali o tym, że do dziś nie mamy ani wraku ani czarnych skrzynek ani tak na prawdę nigdy nie mieliśmy dostępu ani możliwości szczegółowego zbadania zarówno wraku, ciał ofiar jak i miejsca katastrofy. A słowa E. Kopacz o przekopywaniu i przesiewaniu ziemi na metr głębokości to po prostu bezczelne kłamstwo.
      • 1
        20.01.2018 15:50
        na calym swiecie jest tak,ze po wypadku lotniczym skrzynki odsyla sie do odczytania do producenta gdyz sa kodowane.Dlatego Rosja odczytala swoje skrzynki a Polska otrzymala i odczytala swoja i wymieniono sie kopiami.A wiec nie piszsze prawdy.Stad wiemy jak bylo.Ja zgadzam sie z tym,ze Rosjanie nie sa wiarygodni jednak nasz odczyt potwierdza to co oni odczytali.Jesli chodzi o wrak to dlaczego obecny rzad ani nawet nie wystapil jak dotad o zwrot wraku?Dlaczego zamist miedzynarodowej komisji PiS powolal swoich ludzi,ktorzy nie maja zadnego pojecia o lotnictwie?Co oni moga wyjasnic?Za co wogole biora takie wielkie pieniadze?
      • 1
        20.01.2018 15:59
        jesli chodzi o Kopacz.Byla tam i zaproponowala pomoc.Po tym co widziala jeszcze dwa lata chodzila na terapie do psychologa.Macierewicz natomiast stamtad uciekl zamiast zaoferowac swoja pomoc.
    • max
      20.01.2018 15:07
      O tym było już mówione. Czarna skrzynka mogła nie zarejestrować chwili wybuchu gdyż wcześniej układy mogły ulec zniszczeniu. Fala uderzeniowa jest szybsza niż dźwięk.
      • 1
        20.01.2018 15:54
        jednak rozmowy, uderzenia krzakow o kadlub samolotu i krzyk zalogi,ktora wie ,ze ginie zarejestrowaly.Dlaczego wiec nie zarejestrowaly wybuchu? Odpowiedz moze byc tylko jedna.Bo go nie bylo.
    • bb
      20.01.2018 15:09
      Mamy też zbadane drzwi które wbiły się w ziemię z ogromną siłą, z dużo większą niż mogłoby się to stać przy jakimkolwiek innym wypadku niż wybuch. Jakaś siła musiała zaistnieć aby wbić je tak głęboko, co więc spowodowało ich oderwanie i rzucenie z siłą o ziemię?
      • 1
        20.01.2018 15:57
        zaden cud.Konstrukcja drzwi jest o wiele mocniejsza niz konstrukcja i poszycie kadluba.Zobacz jak mocuje sie drzwi w samochodzie dla porownania.Tym samym drzwi musialy byc gleboko wbite w ziemie lub odrzucone na wieksza odleglosc niz reszta.
      • Polak
        20.01.2018 18:09
        Ale dlaczego te drzwi tak się wbiły, co je odrzuciło od kadłuba i czemu wbiły się w ziemię pionowo z góry, samolot nie spadał pionowo w dół, te drzwi musiała jakaś siła oderwać od kadłuba i rzucić wbijając głęboko w ziemię. Czemu w niektóre drzewa były powbijane odłamki po przeciwnej stronie niż ta z której leciał samolot? jeżeli nie ma wybuchu to odłamki lecą raczej w jedna stronę, zgodnie z kierunkiem ruchu samolotu, nie w przeciwną, co je rzucało do tyłu?
      • 1
        20.01.2018 19:48
        drzwi sie wbily bo samolot upadl na plecy a konstrukcja samolotow pasazerskich nie jest przewidziana do lotow akrobacyjnych i pomimo ogromnej wytrzymalosci podwozia i dolnej czesci kadluba gorna czesc jest tylko wlasciwie tylko poszyciem a jedyne wzmocnienia sa wokol drzwi aby wytrzymyly ich ciezar.A wiec drzwi musialy sie wbic w ziemie podczas gdy reszta rozsypala sie na tysiac kawalkow gdy samolot uderzyl plecami.Widziales jak eksplodowal bolid Kubicy gdy uderzal o bande?
      • @1
        21.01.2018 09:06
        Drzwi mają blokadę przy wypadku mogą się wbić do środka, tutaj zadziałała potężna siła wypychająca je na zewnątrz. Samolot leciał 270km/h uderzył w grząskie podłoże nie w betonowy mur by się rozpaść. Drzwi wbiły się w ziemię z prędkością 150m/s (900km/h) nawet członkowie komisji Laska to potwierdzają. Coś takiego mogło mieć miejsce tylko przy wybuchu inaczej tego nie da się racjonalnie wytłumaczyć.
      • 1
        21.01.2018 09:48
        przy duzej predkosci a taka mial ten samolot uderzenie w w grzaski grunt czy beton ma juz znaczenia.Samoloty rozlatuja sie na tysiace kawalkow uderzajac o wode.Ten akurat uderzyl pleami gdzie jest nakslabszy co przy tym typie samolotu musialo skutkowac nawet wybuchem.Sprobij zrobic ekspetyment z torebka papierowa.Efekt zmienia sie wraz z predkoscia uderzajacej reki.Napewno w szkole uczyles sie o zamianie Ep na Ek
      • @1
        21.01.2018 14:43
        Ale nie przy prędkości 270km i przy locie prawie równoległym z podłożem. Tak mogło by być gdyby samolot leciał dużo szybciej i pionowo w dół. Ale wówczas powstałby krater tu takiego nie było. Samolot nie spadł na plecy. Zresztą jakby tak było konstrukcja powinna zamortyzować upadek i część osób powinna przeżyć. Znaczny rozrzut szczątków, rozczłonkowanie brak krateru sugeruje że do wybuchu doszło w powietrzu.
      • 1
        22.01.2018 00:01
        "samolot nie spadl na plecy"...chyba nie wiesz o czym piszesz.Na kazdym zdjeciu widac podwozie samolotu pora popatrzyc.Wielotonowej konstrukcji nie zamortyzuje cienka nitowana blacha duraluminiowa.Przy uderzeniu o tej predkosci nity eksploduja a blachy rozsypuja sie na wszystkie strony.Samolot to skomplikowana konstrukcja a nie rura aluminiowa.To wlasnie wytknieto Biniedzie i do dzis niechce ujawnic zalozen do swoich obliczen zaslaniajac sie tajemnica.Gdyby ten samolot spadl podwoziem mieliby szanse przezyc.Upadajac na plecy nie mieli zadnych.
  • Marek
    20.01.2018 16:06
    Dowody, poprosimy o dowody. Publiczne przedstawienie dowodów.
  • konserwatysta23
    20.01.2018 16:25
    To jest naprawdę proste: spekulacje, czyli tzw. część raportu P. Taylora opiera się na wcześniejszych spekulacyjnych raportach i wnioskach, bez odniesienia się do jakichkolwiek niezbitych dowodów i badań naukowych. Żaden, ŻADEN?!, z członków tzw. podkomisji d/s smoleńskiej katastrofy nie był ani na miejscu zdarzenia, ani nie badał wraku, ani nie badał czarnych skrzynek. Niczego. Wnioski wysnuto... no właśnie? Skąd, na podstawie czego, w jaki sposób? Jeżeli były wybuchy, to od ponad dwóch lat polskie państwo powinno wszcząć śledztwo, pociągnąć sprawców do odpowiedzialności i ukarać. Bardzo surowo ukarać, na podstawie niezbitych dowodów. A jeśli wybuchów nie było, to natychmiastową odpowiedzialność powinni ponieść ci, i wszyscy ci, którzy te fantastyczne historie głoszą, manipulując Polakami.
  • Barbara
    20.01.2018 16:40
    Nie skłaniam się ku żadnej teorii dot. katastrofy w Smoleńsku. Może brzoza, może wybuch, może, może .... Ale wiem, że rząd sprawujący wówczas władzę całe dochodzenie i śledztwo po prostu sp....rzył . Trudno mi znaleźć odpowiednie słowa na taką arogancję i butę wobec całego społeczeństwa, a przede wszystkim wobec ofiar i ich rodzin. Poczytajcie sobie o katastrofie samolotu w 1988r., który rozbił się nad Lockerbie w Szkocji. Poczytajcie na jakiej przestrzeni były rozrzucone szczątki samolotu i jak doszli do przyczyny tej katastrofy. A w "naszym" samolocie wybijano szyby, nie pilnowano elementów, rzucono na płytę bez zabezpieczenia . Czego teraz szukać jak mnóstwa elementów brakuje.To woła o pomstę do nieba, jak "rzetelnie" przeprowadzono tą sprawę. Chyba żadna komisja na świecie nie zepsuła tak sledztwa jak u nas.
    • 1
      20.01.2018 17:01
      nie mozesz tak pisac bo rzad powolal komisja do zbadania wypadku tak jak zawsze powoluje sia ja po kazdym wypadku lotniczym.I wszystko wyjasniono.Jest tylko problem czy sie fakty przyjmuje do wiadomosci czy nie.No przeciez komisja Millera to sami eksperci od lotnictwa w przeciwienstwie do ludzi Macierewicza.Jesli nie eksperci to kto mial ten wypaden wyjasnic? Przeciez jak mnie boli zab to ide z nim do dentysty a nie teloga aby mi pomogl.Czy ty robisz inaczej?
      • Barbara
        21.01.2018 00:24
        Komisja komisją, do tego czarne skrzynki i składanie elementów samolotu. Samolot, o którym wyżej wspominałam eksplodował na wys. 10 tys.m. i jego szczątki były rozrzucone na obszarze kilkudziesięciu hektarów ! Setki ludzi przeczesało ten teren metr po metrze i zebrali wszystkie elementy samolotu, eksperci oglądali i składali. Podejrzewano wybuch, ale ostatecznie o sprawie przesądził maleńki kawałeczek wielkości opuszka palca. A co zrobiono z wrakiem z Smoleńsku? Więc twierdzę, że nie zrobiono wszystkiego rzetelnie i nie muszę być lotnikiem ani ekspertem.
      • 1
        21.01.2018 09:56
        tak szczerze to sie rosjanom nie dziwie,ze go niechca oddac bo to jest dowod w sprawie gdyby rzeczywiscie Polska tak jak zapowiadala chciala isc przed miedzynarodwe sady.Swoja wiarygodnosc Polska juz zrujnowala obliczeniami Biniendy,dokumentem Rondy czy retuszowanym zdjeciem skrzydla tego samolotu,ktore jako dowod przedstawial Macierewicz.A dlaczego rzad PiSu nie wystapil jak dotad z zadnym pismeme do strony rosyjskiej o zwrot wraku?Przeciez zapowiadali,ze natychmiast po wygranych wyborach to zrobia bo do tej pory jak mowili to PO blokuje powrot wraku do Polski? To kto teraz blokuje?
    • Krzysztof
      20.01.2018 17:03
      Zgadzam się z Barbarą. Za takie "poprowadzenie" śledztwa winni powinni odpowiedzieć.
      • 1
        20.01.2018 19:55
        no ale jak mieli inaczej prowadzic sledztwo? Tusk mial siebie uznac za eksperta?Przeciez pojecia o lotnictwie nie ma zadnego.Wybral tych,ktorzy sie tam na codzien zajmowali a Miller zostal na szefa PKBWL powolany chyba nawet przez PiS.
  • gosc
    20.01.2018 20:47
    Bomby na pokładzie samolotu ? To krzyk rozpaczy Maciarewicza przed dymisją.
  • Anna Panna
    21.01.2018 02:08
    Ekspert potwierdził to, co było wiadomo od początku.
    • Gość
      21.01.2018 12:55
      co było wiadomo od samego początku i skąd to wiesz? miałaś objawienie na ten temat?
    • leh
      22.01.2018 21:04
      "Eksperci" twierdzą, że samolot zaczął się rozpadać długo przed spotkanie brzozy. Mam pytanie: na jakiej wysokości był wtedy samolot i dlaczego załoga w kokpicie nie zauważyła, że nie mają jednego skrzydła?
  • schlesier
    21.01.2018 21:58
    To co czuliśmy potwierdza międzynarodowy ekspert, jeszcze tylko potwierdzenie z badań próbek pobranych z fragm. samolotu - tego już nie będzie można pdważyć. Winni polscy urzędnicy powinni ponieść konsekwencje za kłamstwo, matactwo , sprzyjaniu obcemu państwu na szkodę naszego kraju
  • bodo
    21.01.2018 23:14
    I tak oto z wielkiej narodowej tragedii Maciarewicz do spółki z PiSem zrobili... no, przez szacunek dla ofiar nie można powiedzieć, co zrobili. Fakt jest jeden: PiS zapowiadał międzynarodwoą Komisję, niezależne ośrodki zagraniczne do badania przyczyn katastrofy. I co? I NIC! Ktoś śmie mówić że katastrofa smoleńska jest przez PiS w ogóle BADANA? Za postępowaniem PiS w tej sprawie kryje się nic, tylko pogarda: pogarda wobec społeczeństwa, traktowanego jak głupia sfora, pogarda w ogóle wobec wszystkich zainteresowanych wyjasnieniem przyczyn. I nade wszystko: pogarda dla faktów. Cały ten PiS to jedno wielkie zbiorowisko niedokształconych mitomanów. To akurat sprawa smoleńska - i nie tylko ona - udowadnia znakomicie.
  • leh
    22.01.2018 21:00
    Mam pytanie do autora tego artykułu, po co piszecie takie rzeczy? Wiele osób czyta bez zrozumienia. Jedyny przekaz jaki zrozumieją to taki: w Gościu Niedzielnym napisali, że na pokładzie samolotu ktoś (w domyśle Tusk) podłożył bombę. A że pisze o tym GN to na pewno jest prawda. A może o to Wam chodziło?
  • Gosc
    23.01.2018 07:14
    A dlaczego nikt na nich nie czekal oficjalnie? Dlaczego Rosja wrogi nam historycznie kraj do tej pory nie oddal wraku?Dlaczego Komorowski wiedzial o katastrofie przed jej wydarzeniem?Dlaczego na niektorych elementach sa slady materialow wybuchowych?I najwazniejsze pytanie komu zalezalo na zmianie wladzy w Polsce?
  • Gosc
    23.01.2018 11:11
    Jest bardzo wiele dowodów na to ze był to spisek. Począwszy od tego że dzień przed odlotem z Okęcia nie działały tam systemy zabezpieczeń i niepowołane osoby mogły tam wchodzić a skończywszy na tym że samolot rozpadł się na dziesiątki tysięcy elementów, zwłoki były w kawałkach ofertę z ubrań, a ruscy skrupulatnie starali się zacierac ślady po materialach wybuchowych wybijając szyby we wraku. Nie oddali nawet czarnych skrzynek a świadek rozmowy między kontrolerem lotu a załoga tupolewa R.Mus został zamordowany. Dobrze też jest prześledzić raporty z Konf Smoleńskich zamiast wypisywać bzdury...
    • 1
      23.01.2018 20:08
      wybijali szyby aby zamaskowac wybuch? A to przy wybuchu to nie szyby najpierw powinny wyleciec? A moze je ruski wybijali aby upozorowac wybuch?A drzwi zakopali aby nikt nie ich znalazl?
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
3°C Piątek
rano
10°C Piątek
dzień
10°C Piątek
wieczór
8°C Sobota
noc
wiecej »