• Nobody
    27.08.2018 16:44
    Skrzynia automatyczna vs skrzynia manualna.
  • więcej pytań
    27.08.2018 23:00
    Dawniej obok kierowcy siedział instruktor, a egzaminator z tyłu. Tak było bezpieczniej. A maszynista co? To nie jest ciężki pociąg, a czasu było sporo. A widoczność na przejeździe? Dlaczego bez zapór?
    • ANTYWORD
      07.09.2018 17:05
      Każdy pociąg jest ciężki i jest pojazdem szynowym,którego nie sposób zatrzymać w miejscu. Zbyt mała powierzchnia styku kół do torów decyduje tu o prostych prawach fizyki...
  • ANTYWORD
    07.09.2018 16:59
    Przerwanie egzaminu państwowego, poprzez wciśnięcie hamulca przez egzaminatora to powszechna tradycja. Ja właśnie w taki sposób miałem przerwany egzamin w Bydgoszczy na skrzyżowaniu ul. Jastrzębiej i Chodkiewicza, na środku skrzyżowania z torowiskiem tramwajowym (niezatrzymanie się na znaku STOP, chociaż kwestia dyskusyjna ale bez sporu). Co by było gdyby jechał tramwaj? Byłem w rękach egzaminatora i nic nie mógł bym wtedy zrobić czy nie jest to "Zasada ograniczonego zaufania" ? Poza tym złamane prawo drogowe przez egzaminatora to jest OK ? Egzaminator nie jest bogiem, również może czegoś nie zauważyć, dlatego jestem za KATEGORYCZNYM wrogiem takich praktyk.Egzaminy są monitorowane i powinny być każdorazowo sprawdzane przez egzaminatora nadzorującego.Wszelkie naruszenia prawa drogowego podczas egzaminu, powinny być rozgrzeszane przez Policję i jednostki dyscyplinarne ! Czy czasami w taki sposób nie przebiegał egzamin na tym feralnym przejeździe ?
Dyskusja zakończona.
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
11°C Czwartek
dzień
12°C Czwartek
wieczór
9°C Piątek
noc
6°C Piątek
rano
wiecej »