Sport przyciąga do telewizora
Jakub Szymczuk/GN

Sport przyciąga do telewizora

Brak komentarzy: 0
PAP

publikacja 18.06.2012 08:28

Ranking 50 telewizyjnych hitów ostatnich 12 lat pokazuje, że Polaków przed telewizorami głównie interesują wydarzenia sportowe - wynika z zestawienia przygotowanego przez firmę AtMedia na podstawie badań Nielsen Audience Measurement.

Przytacza je "Rzeczpospolita". Biorąc pod uwagę nie średnią liczbę widzów, lecz tych, którzy oglądali dany program przynajmniej przez minutę, na dwóch pierwszych miejscach znalazły się transmisje z zimowych igrzysk olimpijskich w Salt Lake City w 2002 r. (średnio 11-13 mln widzów). Dalej również wydarzenia związane z Adamem Małyszem.

Rekordy biły też inne wydarzenia. Transmisja uroczystości pogrzebowych Jana Pawła II w 2005 r. zgromadziła przed telewizorami 12 mln widzów. Zainteresowaniem cieszyła się także pielgrzymka papieska w 2002 r. i Wielki Koncert Urodzinowy w Wadowicach w 2000 r.

Polacy zasiadali też przed telewizorami, by oglądać przyznanie nagród Telekamery (lata 2004, 2005 i 2006) czy konkurs Eurowizji (w 2004 r.).

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona

Reklama

Reklama