'Gość Niedzielny' dogania 'Newsweek Polska'

Interesującą informację na temat sprzedaży prasy w Polsce ukazała się w Wirtualnych Mediach.

W artykule napisano między innnymi: Pozycję lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w lutym 2006 roku zachowała "Polityka" - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Średnia sprzedaż "Polityki" ("Polityka" Spółdzielnia Pracy) wyniosła 166 860 egz. (spadek w porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku). Drugie miejsce zajął tygodnik "Wprost" (AWR "Wprost"), który zanotował prawie 4 proc. spadek sprzedaży. Na trzecie miejsce spadł "Newsweek" (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 139 464 egz. (spadek o ponad 10 proc.). Warto zwrócić uwagę na kolejny miesiąc z rzędu wzrost sprzedaży tygodników katolickich - "Gościa Niedzielnego" i "Tygodnika Powszechnego". Ten pierwszy (sprzedaż 131 287) dogania nawet “Newsweek Polska”).

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
5°C Czwartek
rano
11°C Czwartek
dzień
12°C Czwartek
wieczór
9°C Piątek
noc
wiecej »