publikacja 11.12.2013 13:24
Nie mają zamiaru jedynie narzekać i utyskiwać, że Adwent kojarzy się wielu tylko z szaleństwem zakupów i promocji w sklepach. Poruszają sumienia i przypominają, że Jezus jest już blisko.
Efekty będą widoczne już dziś na ulicach Wrocławia. W 63 miejscach stolicy Dolnego Śląska zawisną billboardy z hasłem „On przychodzi”. To element kampanii fundacji „Vide et Crede”, która ma objąć miasta południowo-zachodniej Polski (m.in. Opole, Poznań, Legnicę, Kalisz, Wałbrzych, Sosnowiec, Gliwice, Będzin i Rybnik). Wszystkich plakatów ma być 120. Akcję patronatem objęła Rada Nowej Ewangelizacji Archidiecezji Wrocławskiej.
– Chcemy przypomnieć, że Adwent to czas oczekiwania na przyjście Zbawiciela, który warto wykorzystać, by zatrzymać się i uświadomić sobie, że Jezus dziś przychodzi do każdego człowieka – mówi Piotr Pietrus z fundacji, dodając, że ewangelizacja potrzebuje nowych narzędzi. – Musimy wyjść tam, gdzie toczy się życie ludzi. Nie możemy zatrzymać się jedynie za drzwiami świątyń, ewentualnie na szyldach w pobliżu kościołów – tłumaczy. Zwraca przy tym uwagę, że to nie pierwsza wrocławska akcja wykorzystująca billboardy w celach ewangelizacyjnych.
Plakat w wersji angielskiej zostanie rozpropagowany w internecie Fundacja Vide et Crede
aktualna ocena | 5,0 |
głosujących | 3 |
Ocena |
bardzo słabe
|
słabe
|
średnie
|
dobre
|
super