"Wyborcza" dołuje

W ciągu roku dziennik stracił ponad 34 tysiące czytelników.

Według najnowszych danych ZDKP nt. sprzedaży dzienników, w I półroczu 2014 roku największą sprzedaż zanotował „Fakt”. Jego średnia sprzedaż wyniosła 333 340 egz. Oznacza to 4,36 proc. spadku w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Na drugim miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza” ze średnią sprzedażą 174 708 egz. – w jej przypadku jednak spadek wyniósł aż 16,41 proc.

Trzecie miejsce w rankingu zajął „Super Express” ze spadkiem o 2,67 proc. (153 022 egz. średniej sprzedaży).

Czwarte miejsce zajęła „Rzeczpospolita” ze sprzedażą o 9,01 proc. mniejszą niż rok wcześniej (56 345 egz.).

Rekordowy, bo 24,25 procentowy, spadek odnotowała „Gazeta Polska Codziennie”. Jej średnia sprzedaż wyniosła 21 061 egz.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
6°C Piątek
noc
3°C Piątek
rano
10°C Piątek
dzień
10°C Piątek
wieczór
wiecej »