Wielkie dzienniki maleją, zwłaszcza "Wyborcza"

Wszystkie gazety codzienne tracą czytelników - i to sporo. Wyniki za I kwartał.

Najmocniejsze na rynku dzienników drukowanych okazują się tabloidy, ale i one idą w dół. Potwierdzają to dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.) za pierwszy kwartał 2017 roku.

Najchętniej kupowanym w Polsce dziennikiem jest „Fakt”, który sprzedawał się średnio w liczbie 279 152 egz., co w stosunku do analogicznego okresu 2016 roku oznacza spadek o 9,22 proc. Drugą pozycję zajął „Super Express” ze średnią sprzedażą 133 978 egz. Strata w stosunku do ubiegłego roku: 8,29 proc. Dziennik ten zepchnął na trzecie miejsce „Gazetę Wyborczą”, która straciła aż 21,47 proc. sprzedaży, rozprowadzając średnio 118 305 egz.

Następna w zestawieniu jest „Rzeczpospolita”, której sprzedaż wyniosła 50 168 egz. – strata 10,84 proc.

„Dziennik Gazeta Prawna” sprzedał się średnio w wysokości 44 575 egz. (spadek o 4,46 proc.).

Wszystkie te dzienniki zanotowały najniższą sprzedaż w historii w odniesieniu do I kwartału.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
5°C Wtorek
noc
2°C Wtorek
rano
9°C Wtorek
dzień
12°C Wtorek
wieczór
wiecej »