Koniec polskiego "Playboya". "CKM" i "Cosmopolitan" też

Marquard Media Polska z końcem roku zamyka wszystkie swe tytuły prasowe. Chodzi o magazyny „CKM”, „Cosmopolitan”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar”, „Joy” i „Playboy” - podały wirtualnemedia.pl.

Powody zamknięcia pism są ekonomiczne. Według danych ZKDP za pierwszą połowę br., średnia sprzedaż ogółem „Cosmopolitan” wynosiła 27 430 egz. (spadek o 22,7 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego), Joy” - 23 362 egz. (spadek o 29,7 proc.), „Harper’s Bazaar” - 15 567 egz. (spadek o 17,4 proc.), „Playboya” - 20 375 egz. (spadek o 12,4 proc.), a „CKM” - 13 275 egz. (spadek o 19,7 proc.).

Wydawnictwo zamiesza skupić się na działalności w internecie, przy czym - z jednym wyjątkiem - nie będą to strony wydawanych dotychczas magazynów.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12°C Sobota
noc
9°C Sobota
rano
17°C Sobota
dzień
17°C Sobota
wieczór
wiecej »