Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
W styczniu br. w sklepach było drożej średnio o blisko 18 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowała każda z 12 analizowanych kategorii produktów.
Inspektorzy Państwowej Inspekcji Pracy prowadzą na Mazowszu kontrole sklepów pod kątem ewentualnego łamania przepisów dotyczących ograniczenia handlu w niedziele - poinformował PAP w niedzielę rzecznik Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie Przemysław Worek.
W maju ma wejść w życie pakiet unijnych przepisów, który zobowiąże e-sklepy do przejrzystej dla konsumentów polityki sprzedaży towarów i usług, w tym promocji i wyprzedaży, aby nie były one fikcyjne - pisze w piątek "Puls Biznesu".
W marcu br. w sklepach było drożej średnio o proc. 15 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych". Wzrost odnotowały wszystkie z 12 analizowanych kategorii produktów.
Polacy nie zbojkotowali wszystkich sieci handlowych, które zostały w Rosji, po jej agresji na Ukrainę - wynika z analizy UCE Research i Proxi.cloud. Wśród trzech popularnych marek, jedna zanotowała spadek liczby klientów.
W maju br. w sklepach było drożej średnio o prawie 17 proc. w ujęciu rocznym - wynika z najnowszego "Indeksu cen w sklepach detalicznych" przekazanego PAP. Zdrożało 11 z 12 analizowanych kategorii produktów; potaniały jedynie owoce.
Ograniczanie zapędów konsumpcyjnych widać nie tylko w przypadku elektroniki i ubrań, ale nawet żywności - informuje w środę "Rzeczpospolita".
Gdy zużycie prądu niebezpiecznie wzrośnie, np. w efekcie wysokich temperatur, nowe prawo spowoduje, że nie tylko wiele centrów, ale też biurowców czy magazynów przerwie działalność - donosi piątkowa "Rzeczpospolita".
Deficyt cukru w znacznym stopniu wynika z zachowań konsumentów - powiedział PAP ekonomista banku Credit Agricole Jakub Olipra. Dodał, że efektem wzmożonego popytu a także większych kosztów produkcji będą kolejne podwyżki.
Tylko 16 proc. kupujących nie ograniczyło wydatków na podstawowe kategorie. Pozostali szukają promocji, a z niektórych produktów po prostu rezygnują - czytamy we wtorkowym wydaniu "Rzeczpospolitej".