Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego | Od najstarszego do najnowszego »
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Ofiarą wycieku danych padło blisko 1,3 mln Polaków podczas e-zakupów - wynika z badania dot. rzetelności sklepów internetowych. Ok. 760 tys. konsumentów zapytano podczas składania zamówienia w e-sklepie o PESEL, który nie jest niezbędny przy tego typu transakcjach.
Prawie 41 proc. Polaków zamierza ograniczyć w III kw. br. wydatki na bieżące zakupy - wynika z raportu pt. "Nastroje konsumenckie Polaków 2021". Część respondentów (29 proc.) zmniejszy swoje wydatki o 5-10 proc., co piąty o 10-15 proc., na cięcia 15-20 proc. wskazało 22,6 proc. badanych.
Druga połowa 2020 r. była rekordowa pod względem liczby upadłości konsumenckich; sądy orzekły ją wobec 8,4 tys. osób - wynika z danych Krajowego Rejestru Długów (KRD).
Ubyło osób deklarujących, że ma problemy, by związać koniec z końcem - wynika z badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Na brak pieniędzy na bieżące wydatki wskazywało 41 proc. respondentów w 2020 r. wobec 47 proc. w roku poprzednim.
Prezydent Andrzej Duda podpisał we wtorek tzw. drugą tarczę antykryzysową dla turystyki - poinformowano na stronie prezydenta RP. Ustawa reguluje m.in. kwestię zwrotów pieniędzy za opłacone i nieodbyte z powodu koronawirusa wycieczki.
Zakończył się trwający cztery miesiące okres spadków sprzedaży w ujęciu rok do roku, wywołanych przez antyepidemiczne ograniczenia w handlu - wskazali analitycy PKO BP, odnosząc się do danych GUS. Sektor odbudował kryzysowe straty - dodali.
Od pizzy po naparstek krawiecki - zakupy bez ruszania się z domu robi już niemal 80 proc. Polaków - informuje we wtorek "Rzeczpospolita".
Epidemia Covid-19 spowodowała powrót Francuzów do kupowania żywności krajowej. Według części ekspertów tendencja ta nie ogranicza się do produktów spożywczych, a według innych nie jest trwała, gdyż rodzime produkty są droższe i nie wszystkich na nie stać.
Po zniesieniu ograniczeń w korzystaniu z usług i handlu, Polacy ruszą przede wszystkim do salonów fryzjerskich i kosmetycznych - wynika z sondażu "Na co czekamy po pandemii". Zrobią też zakupy w sklepach odzieżowych i załatwią zaległe sprawy w urzędach.
Zmiana zachowań konsumenckich mogłaby sprawić, że w polskiej gospodarce pozostawałoby rocznie dodatkowe ok. 66 mld zł - wynika z analizy przygotowanej przez firmę audytorsko-doradczą Grant Thornton dla inicjatywy #Wybieram590 .