Wyglądać dobrze dla Jezusa?

Jeden z głównych detalistów w Singapurze wycofał ze swoich sklepów kosmetyki amerykańskiej firmy Blue Q. Na opakowaniach wykorzystano wizerunek Jezusa. Stało się tak po skargach katolików - za lokalnymi mediami podaje Życie Warszawy.

Seria kosmetyków ukazała się pod nazwą Lookin' Good for Jesus (w wolnym tłumaczeniu - "wyglądać dobrze dla Jezusa") i była sprzedawana w trzech największych outletach. Katolicy z Singapuru skarżyli się, że marketing firmy cechuje się brakiem szacunku, jest pełen seksualnych podtekstów i trywializuje chrześcijaństwo. Wśród produktów była "Cnotliwa wanilia" (balsam do ust) oraz "Zbliż się do Chrystusa" (krem do ciała i rąk, na którego opakowaniu można było zobaczyć dwie kobiety wpatrujące się w Jezusa). - Dlaczego ktokolwiek używa religijnych wizerunków, żeby promować kosmetyki? To jest niesmaczne - mówi 24-letnia Grace Ong gazecie Straits Times. Rzecznik firmy Wing Tai, która jest właścicielem outletów w Singapurze deklaruje, że nikt nie miał zamiaru obrażać konsumentów. Dlatego wycofano produkty. 15 procent z mieszkańców Singapuru to chrześcijanie.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
20°C Sobota
noc
15°C Sobota
rano
23°C Sobota
dzień
24°C Sobota
wieczór
wiecej »