Szukany tag:
uporządkuj wyniki:
Od najnowszego do najstarszego » | Od najstarszego do najnowszego
Wyszukujesz w serwisie info.wiara.pl
wyszukaj we wszystkich serwisach wiara.pl » | wybierz inny serwis »
Edmund Klich, przedstawiciel Polski przy Międzypaństwowym Komitecie Lotniczym, przekazał w środę w Moskwie szefowej MAK Tatianie Anodinej list z zastrzeżeniami strony polskiej. Po spotkaniu powiedział: "Nie mamy wielu rzeczy, które chcieliśmy mieć".
Od początku lot był cywilny, ale ostatnia faza lotu miała charakter wojskowy, bo lądowano na wojskowym lotnisku, na wieży w Smoleńsku też byli wojskowi – mówi Edmund Klich w rozmowie z PAP.
Błędy decyzji i naruszenia procedur, warunki atmosferyczne, czynniki psychologiczne, współpraca załogi, system szkolenia, organizacja lotu - to według akredytowanego przy MAK Edmunda Klicha część przyczyn katastrofy smoleńskiej.
Przedstawiciel Polski przy Międzypaństwowym Komitecie Lotniczym (MAK) Edmund Klich przyleciał w poniedziałek do Moskwy, gdzie we wtorek - jak zapowiedział - weźmie udział w prezentacji projektu raportu końcowego MAK, dotyczącego katastrofy polskiego Tu-154M.
Przedstawiciel Polski przy MAK Edmund Klich przyjechał we wtorek do siedziby MAK w Moskwie, gdzie otrzyma projekt jego raportu końcowego dotyczącego katastrofy polskiego Tu-154M. Według źródła zbliżonego do MAK, przekazanie raportu nastąpi w środę.
Przekazanie przez Międzypaństwowy Komitet Lotniczy (MAK) stronie polskiej projektu raportu końcowego dotyczącego katastrofy prezydenckiego Tu-154M pod Smoleńskiem nastąpi w środę - poinformował we wtorek w Moskwie przedstawiciel Polski przy MAK Edmund Klich.
Edmund Klich, polski akredytowany przy rosyjskim badaniu przyczyn katastrofy smoleńskiej, powiedział portalowi wiara.pl, że podczas testów na symulatorze Tu-154 wirtualna maszyna nie zareagowała na naciśnięcie przycisku „uchod” (odejście).
Zdaniem byłego akredytowanego przy MAK, Rosjanie zataili przed polskimi ekspertami ważny dowód w sprawie katastrofy Tu-154M
Na pokładzie Boeinga 767, który we wtorek awaryjnie lądował w Warszawie doszło do dwóch awarii - uważa przewodniczący Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych Edmund Klich.
Były polski akredytowany przez rosyjskim badaniu katastrofy smoleńskiej Edmunda Klich stwierdził, że Rosjanie podsłuchiwali jego samego i współpracujących z nim polskich specjalistów.