Coraz więcej wiernych czytelników

Lipiec bieżącego roku był kolejnym miesiącem w którym „Gość Niedzielny” sprzedawał najwięcej egzemplarzy wśród tygodników opinii.

W tym miesiącu sprzedaż „Gościa” wyniosła średnio 134 937 egz. i była ona wyższa od tej z lipca ubiegłego roku o 2,2 proc. Drugie miejsce na sprzedażowym podium zajął „Newsweek”. Jego sprzedaż wyniosła 131 337 egz. i była wyższa od ubiegłorocznej o 2,07 proc. Trzecie miejsce zajęła „Polityka”, ze sprzedażą na poziomie 129 915 egz. Ona także była wyższa od ubiegłorocznej o 1,85 proc. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży zajęły tygodniki „W Sieci” – 86 240 egz. i zaraz za nim „Tygodnik Do Rzeczy” – 82 207 egz. Poważny spadek sprzedaży bo aż o 9,82 proc. zaliczył „Wprost”. Sprzedaż tego tygodnika w lipcu wyniosła 64 540 egz. Większy spadek sprzedaży zanotowała „Gazeta Polska. Sprzedaż tego tygodnika wyniosła 49 834 egz. – czyli mniej aż o 26,55 proc. Najwięcej na sprzedaży straciło „Uważam Rze”. Tygodnik ten, sprzedawał w ubiegłym roku 128 531 egz., a w tym roku kiedy odeszła duża część redakcji pod kierownictwem Pawła Lisickiego sprzedawał już tylko 14 161 egz. Sprzedaż zmalała aż o 88,98 proc. Dane: Związek Kontroli Dystrybucji Prasy, lipiec 2013, sprzedaż ogółem.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
10°C Piątek
dzień
10°C Piątek
wieczór
8°C Sobota
noc
5°C Sobota
rano
wiecej »