RMF FM i długo, długo nic. Rekordowo niska słuchalność Trójki

Zdecydowanym liderem rynku radiowego w Polsce jest RMF FM (słuchalność - 25,4 proc.). Następne w rankingu Radio Zet nie osiąga nawet połowy tego poziomu (11,8 proc.). Słabe wyniki zanotowała Jedynka, a Trójka znalazła się w punkcie historycznego minimum. To wnioski z badania Radio Track Millward Brown za okres od czerwca do sierpnia br. Opublikował je branżowy serwis wirtualnemedia.pl.

Badanie dotyczy słuchalności w grupie wiekowej 15-75 lat. Wspomniany RMF FM zanotował wzrost o 0,8 pkt. proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Prawie dwupunktowy spadek zaliczyła "Zetka". Z czwartego na trzecie miejsce awansowała sieć Eska (7,8 proc.) Uczyniła to kosztem publicznej Jedynki, która spadła na miejsce czwarte (7,1 proc.). Według wirtualnemedia.pl, najgorszy w swej historii wynik zanotowała Trójka. Zajęła piąte miejsce ze słuchalnością na poziomie 5,6 proc.

Szczegóły oraz statystyki dotyczące dalsze miejsc rankingu można znaleźć na stronie: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najpopularniesze-radia-w-polsce-liderem-rmf-fm-najgorszy-w-historii-wynik-trojki

«« | « | 1 | » | »»

TAGI| MEDIA, RADIO

Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
7°C Czwartek
dzień
8°C Czwartek
wieczór
6°C Piątek
noc
3°C Piątek
rano
wiecej »