Hipermarkety zjadają marki
Klienci hipermarketów coraz częściej bardziej zwracają uwagę na cenę, niż markę Henryk Przondziono/Agencja GN

Hipermarkety zjadają marki

Brak komentarzy: 0
PAP

publikacja 24.06.2011 06:56

Towary sygnowane nazwami własnymi sieci handlowych wypierają z półek markowe produkty - zauważa"Dziennik Gazeta Prawna".

Niegdyś te artykuły kojarzyły się z niższą ceną, ale jednocześnie złą jakością. Jednak od pewnego czasu sytuacja uległa zmianie. Sieci zamawiają produkty u znanych producentów i dbają o ich dobry poziom.

Stąd rosnąca popularność towarów sprzedawanych pod własną marką, bo są dużo tańsze. Różnica dochodzi nawet do 40 proc., a klient otrzymuje wysoką jakość produktu.

Każdy kij ma jednak dwa końce. Taka polityka sieci handlowych prowadzi do wypierania z rynku polskich brandów. Nasi producenci zaczynają się coraz bardziej obawiać o przyszłość swoich wyrobów, często znanych od wielu lat. Klienci bardziej zwracają uwagę na cenę, niż markę.

O tym, jakie produkty pod własną marką sprzedają najczęściej sieci handlowe przeczytamy w "Dzienniku Gazecie Prawnej".

Pierwsza strona Poprzednia strona Następna strona Ostatnia strona