"Pasja" przyciąga

Film "Pasja" w reżyserii Mela Gibsona ma szansę stać się najpopularniejszym filmem zagranicznym w Polsce po 1989 r.

Dotychczas obejrzało go ponad 3,4 mln widzów. Na rekordowy pod względem oglądalności "Titanic" w reżyserii Jamesa Camerona poszło ponad 3,5 mln Polaków. Robert Nadratowski, szef działu promocji Monolith Film, polskiego dystrybutora "Pasji", ma nadzieję, że film Gibsona opowiadający o męce Chrystusa prześcignie "Titanica" już we wrześniu br. Nadratowski powiedział KAI, że Polska zajmuje pierwsze miejsce w Europie, jeśli chodzi o oglądalność "Pasji". Na kolejnych miejscach plasują się Hiszpania i Włochy. W naszym kraju utrzymuje się ona na równym poziomie 2-3 tys. widzów tygodniowo. Pytany, czym tłumaczyć taki sukces "Pasji", która zostawia daleko w tyle wielkie widowiska typu "Władca pierścieni. Powrót króla" (jak dotąd 2,1 mln widzów) i "Troja" (1,1 mln), Nadratowski stwierdził, że film Gibsona jest kontrowersyjny, co przyciąga widzów do sal kinowych. Jest także adresowany do różnych grup wiekowych, a nie tylko do młodzieży, która stanowi największą część widowni. Na "Pasję" idą do kina także ludzie starsi, którzy zaglądają tam średnio raz na dwa lata. Film wszedł na polskie ekrany 5 marca br., zatem 3,4 mln biletów na "Pasję" sprzedano zaledwie w cztery miesiące.

«« | « | 1 | » | »»
Wiara_wesprzyj_750x300_2019.jpg

Autoreklama

Autoreklama

Kalendarz do archiwum

niedz. pon. wt. śr. czw. pt. sob.
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
10°C Piątek
wieczór
8°C Sobota
noc
5°C Sobota
rano
7°C Sobota
dzień
wiecej »