Kościół lokalny w Filadelfii reklamuje swą działalność edukacyjną na wielkim ekranie. 30-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do zapisywania się do szkół katolickich na terenie archidiecezji, pojawia się przed seansami filmowymi w kinach całego stanu Pensylwania.
Kościół lokalny w Filadelfii reklamuje swą działalność edukacyjną na wielkim ekranie. 30-sekundowy spot reklamowy, zachęcający do zapisywania się do szkół katolickich na terenie archidiecezji, pojawia się przed seansami filmowymi w kinach całego stanu Pensylwania. Widzowie mogą go zobaczyć w 264 kinach. Ta szczególna reklama poprzedza tylko filmy bez ograniczeń wiekowych (G) lub te, które wymagają zgody rodzica (PG i PG-13). Według rzeczniczki archidiecezji Donny Farrell, kinowe spoty reklamowe są skutkiem wcześniejszych działań marketingowych, polegających na rozmieszczaniu bilboardów autobusowych, zamieszczaniu ogłoszeń prasowych i nadawaniu komunikatów radiowych. Wszystko to ma zachęcić do wyboru katolickich podstawówek i szkół średnich. "Przed wieloma diecezjami w kraju stoją teraz poważne wyzwania. Nie jesteśmy inni" - mówi rzeczniczka. W ciągu ostatnich sześciu lat liczba uczniów uczęszczających do katolickich szkół podstawowych prowadzonych przez archidiecezję w Filadelfii spadła z blisko 79 tysięcy do około 62,5 tysiąca. W tym samym czasie liczba uczniów liceów katolickich zmniejszyła się z ponad 23 tysięcy do niespełna 21 tysięcy.
Za głosowało 236 posłów, przeciwko było 186, a 5 wstrzymało się od głosu.
Co powiedziałby terapeuta Kościołowi, gdyby on, jako pacjent, zawitał w jego gabinecie?