publikacja 20.05.2014 09:59
Sprzedaż „Gościa Niedzielnego” w I kwartale 2014 roku była najwyższa wśród tygodników opinii w Polsce.
Średnia sprzedaż w tym okresie wyniosła ponad 143 tys. egzemplarzy. Drugi miejsce zajęła „Polityka”, której wynik wyniósł prawie 121 tys. egzemplarzy. Na trzecim miejscu znalazł się tygodnik „Newsweek”, który średnio sprzedawał się w ilości ponad 116 tys. egz. Czwarte miejsce zajął tygodnik „W Sieci” ze średnią sprzedażą ogółem ponad 79 egz., miejsce kolejne ze średnim wynikiem na poziomie ponad 66 tys. egz. zajął „Tygodnik Do Rzeczy”.
Związek Kontroli Dystrybucji Prasy opublikował również dane sprzedażowe za marzec 2014 roku. W tym miesiącu „Gość” także sprzedawał się najlepiej. W tym miesiącu sprzedaż wyniosła prawie 150 tys. egz. To mniej o ponad 6 proc. niż rok wcześniej. Drugą pozycję zajęła „Polityka”, ze sprzedażą na poziomie ponad 120 tys. egz. która także straciła ponad 6 proc. Większy spadek wynoszący ponad 11 proc. zanotował „Newsweek”, który zajął trzecie miejsce, notując wynik sprzedażowy na poziomie ponad 116 tys. egz. Za podium znalazł się tygodnik „W Sieci”. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła ponad 81 egz. po spadku o 21,74 proc. Ponad 37 proc. stracił „Tygodnik Do Rzeczy”. W marcu br. sprzedawał on średnio ponad 64 tys. egz. Duży spadek zanotował także tygodnik „Wprost”, którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o ponad 30 proc. i wyniosła już tylko nieco ponad 47 tys. egzemplarzy.
Dane – marzec 2014, sprzedaż ogółem, Związek Kontroli Dystrybucji Prasy