Gość Niedzielny" został najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii ze średnią sprzedażą na poziomie 143 359 egz. - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy za październik 2010 r. (rozpowszechnianie płatne razem).
Spadki i wzrosty na rynku tygodników opinii w ostatnim półroczu.
„Gość Niedzielny" jest tygodnikiem katolickim, tzn. takim, który na świat stara się patrzeć przez pryzmat wieczności - podkreśla szef tygodnika, ks. Marek Gancarczyk.
Największy spadek zanotował tygodnik „Sieci”.
Następcą zmarłego przed kilkoma dniami redaktora naczelnego tygodnika "Gość Niedzielny" ks. inf. Stanisława Tkocza został ks. Marek Gancarczyk, dotychczasowy redaktor naczelny "Małego Gościa Niedzielnego". (foto)
Sprzedaż tygodników opinii poleciała w kwietniu ostro w dół. Najmniej ucierpiała "Polityka", najwięcej "Newsweek Polska".
Gość Niedzielny uplasował się na drugim miejscu wśród tygodników opinii w zestawieniu, przedstawiającym średni poziom sprzedaży w maju.
Kolejny raz Gość Niedzielny znalazł się na drugim miejscu wsród polskich tygodników opinii.
Liderem segmentu tygodników opinii pozostaje niezmiennie "Gość Niedzielny" - podają Wirtualne Media.
Od początku stycznia Piotr Legutko kieruje krakowskim oddziałem „Gościa Niedzielnego”. Jego obecności można się jednak spodziewać także na łamach ogólnopolskiego wydania tygodnika.